Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@16:15:11 GMT

مرگ 3 کودک در میان شعله های سرکش آتش

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۰۹۲۷

مرگ 3 کودک در میان شعله های سرکش آتش

پلیس استرالیا از مرگ سه کودک در آتش‌سوزی خانه‌ای در ایالت "نیو ساوث ولز" این کشور خبر داده است.

 به دنبال وقوع این حادثه حدود ساعت ۳:۳۰ صبح امروز (چهارشنبه) به وقت محلی در خانه‌ای در شهر "سینگلتون" واقع در ۲۰۰ کیلومتری شمال غرب سیدنی، آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

جسد یک پسر بچه ۱۱ از این خانه خارج شده و دو خواهر پنج ساله او پس از بیرون آورده شدن از خانه به بیمارستان منتقل شدند اما در بیمارستان جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مقامات استرالیایی علت وقوع این آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده است.

همسایگان موفق به نجات جان یک دختر هشت ساله و یک زن ۳۱ ساله از این خانه شده‌اند. هر دوی آن‌ها به دلیل استنشاق دود ناشی از حریق تحت درمان قرار دارند و زن ۳۱ ساله دچار سوختگی‌هایی نیز شده است.

پلیس نیو ساوث ولز در حالی به محل حادثه رسیده که همسایه‌ها در تلاش برای فرو نشاندن آتش با شلنگ‌های آب بوده‌اند.

به گفته همسایه‌ها شش نفر در این خانه سکونت داشته‌اند.

پلیس و آتش‌نشانی استرالیا در حال بررسی‌های لازم و انجام تحقیقات برای تعیین علت وقوع این آتش‌سوزی است.

بنا بر گزارش بی‌بی‌سی، شهر "سینگلتون" در دره "هانتر" قرار گرفته که منطقه‌ای محبوب برای گردشگری محسوب می‌شود./ ایسنا

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

کد خبر 846831 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند