Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده ای، بالغ بر صد دستگاه تابلو تبلیغاتی LED غیر مجاز در محور پرتردد دماوند- فیروزکوه و حاشیه راههای شهرستان دماوند جمع آوری گردید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، یاسر بوداغی رئیس اداره دماوند از جمع آوری بیش از 100 دستگاه تابلو تبلیغاتی  LEDغیر مجاز در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاسر بوداغی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند در این خصوص گفت: وجود تابلوهای تبلیغاتیLED غیر مجاز، به دلیل ویژگی هایی نظیر پخش نور، تصاویر و حروف متحرک توجه رانندگان را جلب و ایمنی عبور و مرور را به مخاطره می اندازد.

وی افزود: افزایش این تابلوها در مسیر پرتردد دماوند- فیروزکوه موجب اخلال در تردد وسایل نقلیه و به مخاطره افتادن ایمنی عبور و مرور شد که این اداره با لحاظ موارد قانونی نسبت به جمع آوری آن اقدام نمود.

بوداغی افزود: علاوه بر این محور، تابلوهای LED غیرمجاز در حاشیه راه های شهرستان دماوند، نظیر آبسرد، سربندان، جابان، آرش کمانگیر و غیره نیز جمع آوری گردید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند گفت: این امر مطابق ضوابط آیین نامه ایمنی راههای کشور و در راستای اجرای مادتین 6،7 و 17 قانون اصلاح ایمنی راه ها و راه آهن و با دستور قضایی و با حضور ضابط قضایی صورت پذیرفت. 

وی در پایان گفت : اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده ای، بالغ بر 100 دستگاه عوامل بصری خطر آفرین و غیر مجاز را با ارسال دو اکیپ راهداری، شامل دو دستگاه گشت راهداری و 10 نفر راهدار غیور و زحمتکش، طی دو مرحله در تمامی حوزه استحفاظی این اداره را جمع آوری کرد.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تبلیغاتی LED

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، منصور شیشه فروش از بارش رگباری باران که منجر به جریان روان آب و سیلاب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد، خبرداد و اظهار کرد: این بارشها خساراتی به باغات، معابر و آسفالت، راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو وارد کرد و خوشبختانه تلفات انسانی به همراه نداشته است.

وی با اشاره به حضور عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستای صالح آباد نطنز، تصریح کرد: اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در جهت ایمن سازی شبکه ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری اسیب های اقدامات را لازم را انجام می‌دهند.

شیشه فروش افزود: به علت شدت بارشها و آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شده است که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.

وی افزود: بارشهای همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان اصفهان تداوم دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898671

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد