Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا اکبری، معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور در روستا‌های سیل زده شادگان آخرین وضعیت جاده‌های روستایی مناطق سیل زدگان این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

روستا‌های سیل زده ابوشلوگ و صراخیه شادگان که بیش‌ترین خسارت را در سیل فروردین ماه امسال متحمل شدند روز چهارشنبه مورد بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری در این بازدید در جریان روند ترمیم و احداث راه‌های روستایی شهرستان شادگان قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پس از بازدید از مسیر‌های روستایی شادگان، دریسیه بخش دارخوین، عبودی بخش خنافره، جاده بوزی گرگر، مسیر دهستان حسینی و محور سه راهی خور دورق و تعدای از روستاه‌های واقع در مسیر‌های ذکر شده بر لزوم اهتمام ویژه برای رفع مشکلات و بهسازی راه‌های روستایی بازدیده شده تاکید کرد.

همچنین در نشست برگزار شده در روستای گاهن بخش مرکزی شادگان تامین ۲ دستگاه لودر،۲ دستگاه کمپرسی، یکدستگاه آپپاش، یکدستگاه غلتک و یکدستگاه گریدر به منظور بازسازی و تعمیر جاده‌های روستایی موافقت شد.

طغیان رودخانه‌های کارون، کرخه و دز ناشی از بارش‌های سنگین در مناطق بالادست در فروردین ماه امسال موجب وقوع سیلاب در مناطقی از استان خوزستان و تخلیه ده‌ها روستا شد.

انتهای پیام/گ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از روستا‌های سیل زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شمس در نشست مشورتی بخشداران استان در مهریز گفت: سیاست دفتر امور روستایی استان توانمندسازی دهیاری هاست. 

وی افزود: طرح‌های درآمدزایی در روستا‌ها با شکل حقوقی دهیاری‌ها در حال تهیه و تدوین است که امیدواریم با پرداخت تسهیلات به آنها تا پایان سال شاهد توانمندسازی دهیاران و دهیاری‌ها باشم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری ادامه داد: ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی به صورت انفرادی و تجمیعی یکی از اقدامات و همچینین تجهیز دهیاری‌ها به ماشین آلات از دیگر برنامه‌های سال جاریست.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها