Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@20:44:11 GMT

تشریح جزئیات نقل و انتقالات فرهنگیان پایتخت

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۱۳۰۸

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره انتقال نیروهای آموزش و پرورش شهر استان تهران، اظهار کرد: خروج نیرو از شهر تهران بسیار کم، ولی ورود به آن زیاد است و چند منطقه وجود دارد که به حد اشباع رسیده‌اند.

انتقال نیرو به شهر تهران ویژه فرزندان شهدا، خانواده‌های مدافع حرم و بیماران خاص

اخبار اجتماعی- فولادوند افزود: در مناطق ۲، ۳ و ۶ اشباع نیروهای مرد وجود دارد و همچنین مناطق ۱، ۲، ۳، ۵ و ۶ اشباع نیروهای خانم دارد که به این مناطق انتقال نیرو وجود نخواهد داشت اما سایر مناطق شهر تهران همگی به نیرو احتیاج دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: فرزندان شهدا، خانواده‌های مدافع حرم و بیماران خاص، دارای شرایط ویژه‌ای برای انتقال هستند و با ساماندهی‌هایی که انجام شده است، امیدواریم بتوانیم با توجه به ورودی نیروها مشکل را حل کنیم.

بازنشسته شدن حدود ۴۳ درصد از معلمان و فرهنگیان تا سال ۱۴۰۰

 وی در مورد استخدام‌های جدید آموزش و پرورش گفت: سرپرست آموزش و پرورش دستور داده که تهران به صورت ویژه دیده شود؛ خروجی نیروهای ما امسال ۹ هزار نفر است و تا سال ۱۴۰۰ حدود ۴۳ درصد نیروهای ما بازنشسته می‌شوند که بنا بر همین موضوع قرار شده است تا نیروهای بیشتری به آموزش و پرورش اختصاص یابند و در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره اینکه اقدامات صورت گرفته تاکنون همگام با برنامه توسعه ششم نیست، افزود: مباحث مالی کشور بر اجرای برنامه‌ها و پیشرفت اهداف سند توسعه ششم تأثیرگذار بوده است و این مورد یکی از مهم‌ترین دلایل همگام نشدن با برنامه توسعه ششم است. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش معلم فرهنگیان نقل و انتقالات فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۷۰هزار و ۳۰۰مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد قویدل گفت: تا صبح روز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۷۰ هزار و سیصد نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده اند.

قویدل تصریح کرد: اولویت پذیرش مسافر در ایام نوروزی با خانواده‌های فرهنگیان است و اگر فضای اضافی وجود داشته باشد، سایر میهمانان و مسافران به صورت آزاد در این مراکز پذیرش می‌شوند.

قویدل با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه، در کنار فرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش، افزود: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که تا امروز ۱۲۷۸۷ خانوار پذیرش شده اند.

رییس ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: کار ۱۷ ستاد اسکان مهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش هرمزگان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6064234

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس
  • پذیرش ۷۰هزار و ۳۰۰مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • اسکان بیش از ۴۵ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان کرمان
  • میزبانی آموزش و پرورش البرز از ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی
  • اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز آموزش و پرورش البرز
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است