Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره استراماچونی هفته گذشته به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران معارفه شد. این مربی ایتالیایی که سابقه کار در تیم اینترمیلان را هم دارد، بلافاصله کارش را در استقلال شروع کرد و حالا چند روزی از تمرینات آبی پوشان با این مربی می‌گذرد.

استراماچونی که رفته رفته با شرایط ایران آشنا می‌شود، در مصاحبه‌ای از تجربه زندگی اش در تهران و کار در تیم استقلال صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال گفت: هواداران فوتبال در ایران علاقه غیر قابل باوری به فوتبال دارند. استقلال هم تاریخ بزرگی دارد. من برای این ماجراجویی آماده هستم. کار، بسیار سخت، اما به همان اندازه جالب است.

استراماچونی درباره دلایل قبول سرمربیگری استقلال تصریح کرد: من پسر ساده‌ای هستم و فوتبال را دوست دارم. در طول دوران کاری ام، اشتباهاتی را مرتکب می‌شوم، اما این اشتباهات مرا تبدیل به مربی بهتری می‌کند.

سرمربی ایتالیایی استقلال درباره تفاوت زندگی در ایران و کشور‌های دیگر گفت: تفاوت زیادی با کشور‌های غربی وجود دارد. فرهنگ ایران برگرفته از امپراطوری ایرانی و همچنین مذهب اسلام است، اما آن‌ها با کشور‌های عربی تفاوت دارند. شاید بیشتر به کشور ترکیه شبیه باشند.

استراماچونی یادآور شد: ایران کشوری است که منابع مختلفی دارد. آن‌ها چهارمین کشور تولیدکننده نفت و دومین کشور دارنده گاز در جهان هستند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ایتالیا کشورم است و همیشه خانه من خواهد بود. کار من شگفت انگیز است. من شادترین آدم دنیا هستم. می‌دانید پیروزی من در چیست؟ داشتن خانواده‌ای که عاشقم است و همه جا در کنار من هستند، چون هرجا که با هم برویم، آنجا خانه ما است. من، دالیلا (همسر استراماچونی)، النا و جولیو (فرزندان استراماچونی) همیشه باهم هستیم.

استراماچونی همچنین در این مصاحبه به تجربه کارش در اینترمیلان و اسپارتاپراگ چک صحبت کرد و ناگفته‌هایی از دوران سرمربیگری اش در این تیم‌ها را بیان کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آستراماچونی باشگاه استقلال سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، معاون بهبود و تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: سطح زیر کشت گندم در هرمزگان ۱۷ هزار هکتار است که ۱۱ هزار و ۲۰۰ هکتار آن بصورت قراردادی است.
مسعود گرگیج افزود: پیش بینی می‌شود در سال زراعی امسال ۷۰ هزار تن محصول گندم در هرمزگان برداشت شود که متوسط برداشت از هر هکتار چهار و نیم تن است.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار هکتار بصورت مکانیزه کشت شده است، افزود: ۱۱۰ دستگاه کمباین آماده برداشت گندم هستند که در این زمینه ۱۲ مرکز خرید آماده تحویل گندم کشاورزان است.

بیشتربخوانید: کشت گندم و جو در بخش فین بندرعباس
گرگیج بابیان اینکه ۹۰ درصد بذر گواهی شده، کشت شده است، گفت: ارقام کشت شده شامل شامل چمران ۲، برات، خلیل، مهرگان، سحر و سیروان است.
وی افزود: برداشت گندم در هرمزگان از ۸ فروردین آغاز می‌شود و تا ۱۵ خرداد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • پیشنهاد کمک فرانسه به برزیل برای ساخت زیردریایی اتمی
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • آغاز برداشت گندم کشور از هرمزگان
  • برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان
  • شروع برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • ورزشگاه آزادی آماده بزرگترین محفل قرآنی ایران + فیلم
  • خارجی‌های استقلال و پرسپولیس، آماده نبرد ملی