Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محرمعلی الهویی روز چهارشنبه در نشست توانمند سازی مدیران مراکز یادگیری محلی البرز اظهارداشت: وجود مراکز یادگیری محلی در این استان موجب ایجاد شرایطی برای بی سوادان و کم سوادان است که می‌توانند همراه با آموزش سواد خواندن و نوشتن مهارت‌های مختلف را بیاموزند.
وی خاطرنشان کرد: این مراکز نقش مؤثری درارتقای سطح دانش و فرهنگ خانواده‌هایی که به دلیل نداشتن سواد و مهارت‌های اساسی در زندگی دچار مشکلات و کاستی‌هایی شده اند، دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه لازم است مراکز یادگیری محلی هم مانند مدارس عمل کنند، یادآورشد: مراکز یادگیری محلی در البرز باید برای تمام اقدامات و فعالیت‌های خود برنامه سالانه تنظیم کنند.
وی گفت: انعکاس عملکرد مراکز یادگیری محلی درسایت های خبری باعث ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین مراکز و جامعه هدف خواهد شد و همچنین مردم با فعالیت‌های مراکز یادگیر محلی آشنا یی بیشتری پیدا می‌کنند.
وی بیان داشت: مراکز یادگیری محلی بر اساس نیاز جامعه محلی و با مشارکت و همکاری همه عوامل مؤثر در آن جامعه محلی برای آموزش و توانمند سازی بی سوادان و کم سوادان با هدف بهبود شرایط زندگی و کسب و کار آنان فعالیت کاری خود را آغاز کرده اند.
الهویی ترویج فرهنگ تعاون و همکاری، افزایش اطلاعات و توانمندهای عمومی، ایجاد و گسترش فرصت‌های یادگیری برای همه، زمینه سازی برای خودگردانی و یادگیری مادام العمر، کاربردی کردن آموزش‌ها با تلفیق سواد و مهارت‌های زندگی، تسهیل در اجرای برنامه توسعه پایدار اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی کشور و تجمیع و همسو سازی خدمات دستگاه‌های اجرایی در جوامع محلی را از اهداف مهم تشکیل مراکز یادگیری محلی سواد در البرز برشمرد.
وی ادامه داد: برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های مراکز یادگیری در البرز کمیته اجرایی مراکز یادگیری تشکیل شده است که ضرورت دارد، نشست‌های این کمیته کیفی به صورت مستمر و منظم در مراکز یادگیری برگزار شود.
وی تاکید کرد: مراکز یادگیری محلی ندامتگاه مرکزی و زندان قزلحصار دو قطب مهم آموزشی و فرهنگی سوادآموزی برای تحقق اهداف سوادآموزی و مهارت آموزی افراد آسیب دیده در استان البرز هستند.

در این نشست وظایف مدیران در بخش‌های آموزشی، فرهنگی و اداری و مالی به صورت کامل تدریس شد.
۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان