Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاج در می خواهد لیگ برتر در فصل جدید با نظم بهتر و حواشی کمتری آغاز شود.

طرفداری- رئیس فدراسیون فوتبال می گوید با حضور ویلموتس، امیدواریم تنگناهای مبادله اسناد و مالی نیز برطرف شود.

مهدی تاج در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه تاکنون با همکاری‌های صورت گرفته، تلاش شده تا یک لیگ برتر خوب داشته باشیم، اظهار کرد:

امسال جمع‌بندی همه بر این است که همه ورزشگاه‌ها دارای زیرساخت‌های لازم برای فروش اینترنتی بلیط باشند و اگر ورزشگاهی آماده نباشد، مصوبه شورای عالی امنیت ملی، درخواست ناجا و فدراسیون فوتبال نیز بر این است که تا آماده شدن این زیرساخت‌ها، لیگ برتر برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

اگر ورزشگاهی آماده نشود، آن تیم باید به استان همجوار برود و اگر در استان همجوار نیز این امکان وجود نداشت، بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد:

برگزاری لیگ برتر منوط به این است که تعداد ورزشگاه‌های دارای امکان فروش بلیط اینترنتی به یک حد نصابی برسد و اگر این نشد لیگ تا تکمیل ورزشگاه‌ها تعطیل خواهد بود.

وی با اشاره به شکایت‌های مطرح شده از ایران در فیفا نیز با بیان اینکه قرار داد کی روش هیچ مشکلی نداشت و او تمام پول خود را گرفت، عنوان کرد:‌

کی‌روش در 8 سال حضور خود خدمات لازم و خوبی را ارائه داد و حقوق خود را نیز به صورت کامل دریافت کرد.

تاج تصریح کرد:

این مربی شکایتی در رابطه با بر دیر گرفتن حقوق خود داشته است که در برابر آن نیز ما شکایتی از وی داشته‌ایم و در حال حاضر دو طرف از یکدیگر شکایت کرده‌اند.

وی عنوان کرد:

با حضور مربی جدید(ویلموتس) امیدواریم تنگناهای مبادله اسناد و مالی نیز برطرف شود و اگر این موانع رفع نشود فوتبال دچار یک مشکل اساسی خواهد شد و امیدواریم دولت در کنار گذاشتن این موانع کمک کند. نه اینکه به آنها بگوییم به ما پولی بدهند ولی در مجموع می‌توانند کمک‌هایی انجام دهند که موانع از سر راه ما برداشته شود. فیفا هم تلاش خود را انجام داد تا مشکل ما حل شود اما تا امروز این اتفاق رخ نداده است.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلاتی که برانکو و شفر با پرسپولیس و استقلال برای قراردادهایشان داشتند گفت:

به هر حال در مورد برانکو و شفر مدیران باشگاه‌هایشان باید حرف بزنند چون آنها مستقل هستند و هیات مدیره و مجمع دارند و آنها پاسخگوی این مسائل خواهند بود. ما امسال تصمیم داشتیم بگوییم که هیچ تیمی برای فصل جدید بازیکن خارجی جذب نکند اما با توجه به محدودیت‌های قانونی در اسناد بالادستی تنها می‌توانیم توصیه کنیم که از بازیکنان باکیفیت استفاده شود. مثلا اینگونه نباشد که یک بازیکن یک بازی، بازی کند و بازی بعد بیرون باشد.

وی تاکید کرد:

در مورد آقای شفر هم من صحبت‌های مختلفی شنیدم و مثلا از مدیران استقلال شنیدم که شفر نمی‌تواند شکایت کند، اما در مورد فدراسیون فوتبال حداقل ما چنین مشکلاتی نداشتیم، اگر هم کی‌روش شکایتی کرد به خاطر دیرکرد بود که شاید اگر من جای او بودم این کار را نمی‌کردم. ما با کرانچار کار کردیم که همه چیز با خوبی و خوشی تمام شد.پیش‌بینی می‌کنیم امسال به نسبت سال‌های گذشته جذب بازیکنان خارجی و همچنین شکایت از تیم‌ها کاهش یابد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   در پی شکایت حمید طاهری فرد از باشگاه خیبر خرم آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عبدالله رودپارکی از باشگاه اترک بجنورد، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   با توجه به شکایت حسین اینانلو از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۶۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۶ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.   در پی شکایت حسین پورگلشاهی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۹ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۲۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.   در پرونده شکایت حافظ یعقوبی از باشگاه چوکا تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۳ میلیون و ۵۲۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

دیگر خبرها

  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • مصاحبه تند قائم مقام باشگاه ملوان علیه فدراسیون
  • اعلام دو رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • رایزنی مدیران استقلال با فدراسیون؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود!
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
  • استقلال باز هم محکوم شد
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال
  • کمیته وضعیت فدراسیون | استقلال محکوم شد