Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مدیران پرسپولیس به ترکیه سفر کردند تا با گزینه‌های مختلف برای جانشینی برانکو مذاکره کنند تا سرمربی جدید سرخ‌پوشان انتخاب شود.

 

مدیران پرسپولیس شب گذشته بدون انتخاب شدن سرمربی جدید به تهران بازگشتند تا هواداران و پیشکسوتان این باشگاه نگران این تیم باشند.

 

سپهر حیدری زنندۀ گل قهرمانی پرسپولیس در فصل 86 - 87 پیامی را در صفحۀ شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد و از نگرانی‌اش بابت انتخاب نشدن سرمربی جدید گفت و ابراز امیدواری کرد هر چه سریع‌تر جانشین برانکو انتخاب و معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام هیئت مدیره پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس سپهر حیدری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم چند ماه قبل در اقدامی غیر منتظره تصمیم گرفت که با ژوزه مورینیو قطع همکاری کند و ده‌روسی را به عنوان جانشین او بر روی نیمکت برای هدایت این تیم انتخاب کرد.


قرارداد این مربی جوان در ابتدا به صورت موقت و تا پایان فصل جاری بود اما عملکرد خوب او در طول این مدت مدیران این باشگاه را متقاعد کرد که پیشنهاد امضای قرارداد جدید و طولانی‌تری را به او ارائه کنند.


حالا روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا خبر داده است که مدیران باشگاه رم در حال تهیه قراردادی چندین ساله برای سرمربی تیم‌شان هستند. گفته می‌شود که این قرارداد سه ساله یا حداقل دو ساله با گزینه تمدید برای یک سال دیگر خواهد بود.


مبلغ دستمزدی که برای ده‌روسی در این قرارداد در نظر گرفته شده هنوز مشخص نیست اما این روزنامه خبر داده است که او مبلغی ثابت به علاوه بندهای پاداش متفاوت در این قرارداد خواهد داشت.


او همچنین نقش مهمی را در انتخاب‌های تاکتیکی و همچنین روند آماده‌سازی در اردوی پیش فصل ایفا می‌کند و یکی از شخصیت‌های اصلی این باشگاه در انتخاب و خرید و فروش بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم