Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@23:24:50 GMT

مؤسسه «سادات» تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۱۶۴۵

مؤسسه «سادات» تعطیل شد

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه سادات تهران، فعالیتش را از سال 1393 به صورت غیر رسمی و با مدیریت مهناز ناصری آغاز و سپس در شهریورماه 94 پروانه فعالیت مؤسسه را از سازمان تبلیغات اسلامی اخذ کرد. این مؤسسه که در شمال تهران و با هدف تربیت قرآن‌آموزان در گروه‌های سنی مختلف به ویژه در گروه سنی خردسالان فعالیت داشت در آستانه تعطیلی کامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(برای آشنایی بیشتر با مؤسسه اینجا کلیک شود.)
مهناز ناصری با ابراز گلایه از اینکه چرا نباید مسئولان، حمایت‌های لازم را از مؤسساتی که به صورت خودجوش و مردمی کار می‌کنند، انجام دهند، اظهار کرد: متأسفانه مکان مؤسسه استیجاری بود و به دلیل هزینه بالای اجاره‌‌بها، مجبور به ترک مکان شدیم. این موضوع با وجود استقبال مطلوب قرآن‌آموزان از دوره‌ها رخ داد.
وی با اشاره به اینکه هنوز هم قرآن‌آموزان طی تماس‌های فراوان، جویای علت تعطیلی مؤسسه هستند، بیان کرد: لذا این موضوع موجب شد تا از ابتدای سال جدید به صورت موقت فعالیت مؤسسه تعطیل شود و تجهیزات مؤسسه که تماماً با هزینه شخصی خریدار شده بود، به امید اینکه شاید حمایتی برسد و فعالیت‌ها را از سر بگیریم، نگهداری می‌شود.
ناصری با تأکید بر اینکه تاکنون یک ریال حمایتی از موسسه نشده است، در پاسخ به این سؤال که چرا از فضای مساجد و حسینیه‌ها برای مؤسسه استفاده نکرده‌اید؟ بیان کرد: برپایی دوره‌های آموزشی نیازمند تجهیزات آموزشی و فضای مناسب است. دوره‌ها تنها محدود به کلاس‌های قرآن نبود، بلکه سایر دوره‌های آموزشی چون نقاشی، چرتکه و لگو ویژه خردسالان، مشاوره، آیین همسرداری، ازدواج موفق، جوجه طلایی(شیوه‌های تربیت فرزندان نسل امروز)، همچنین کارگاه‌هایی با موضوعات هنری شامل خوشنویسی، نقاشی و زبان انگلیسی ویژه بزرگسالان نیز برگزار می‌شود و بعضا نیز مخالفت‌هایی از سوی هیئت امنای مساجد وجود داشت که امکان برگزاری کلاس‌ها در مساجد نیست.
در مجموع مؤسسه سادات تهران پنج نفر به عنوان کادر اجرایی، ۱۰ مربی قرآن و حدود 150 قرآن‌آموز در مقاطع مختلف سنی داشت. همچنین ناصری اظهار امیدواری کرد که ادغام دو اتحادیه‌ مؤسسات قرآنی منجر به ایجاد پشتوانه‌ای شود تا مؤسسات محکم‌تر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.
یادآور می‌شود، این مؤسسه در تهران، خیابان دولت، خیابان اخلاق غربی، کوچه مطلبی نژاد، کوچه لعل، پلاک ۵ واقع شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش قایقرانان گلستانی برای حضور در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مهتاب سادات صارمی، هانیه پودینه، معصومه مسعودی و یسنا محمد رحیمی چهار عضو تیم قایقرانی گلستان هستند.

سودابه کشتکار و مهری سادات صارمی سرمربیگری و مربیگری این تیم را برعهده دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش قایقرانان گلستانی برای حضور در تیم ملی
  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • این افراد معلم می‌شوند
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود