Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@05:25:09 GMT

آغاز کلاس مکالمه عربی مؤسسه رضوان

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۱۷۲۳

آغاز کلاس مکالمه عربی مؤسسه رضوان

به گزارش ایکنا؛ دوره جدید مکالمه عربی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان تهران با همکاری مؤسسه ندای ملکوت از 10 تیرماه آغاز می‌شود.
این دوره دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 17 تا 19 ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود که جاماندگان از ثبت‌نام تا زمان آغاز کلاس، فرصت دارند تا در این دوره نام‌نویسی کنند.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۵۰۸۱۱۹۴ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این دوره در مؤسسه ندای ملکوت واقع در خیابان انقلاب، خیابان بهار، خیابان ورکش (پشت ورزشگاه شهید شیرودی)، پلاک ۷ برپا می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرانی مؤسسات قرانی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدباقر دانش گفت: با آغاز لایروبی مسیر‌های های ۲ رودخانه گوهر رود و زرجوب در شهر رشت ، لایروبی مسیر این رودخانه‌ها در منطقه یک خیابان شهدای گمنام تا سیااسطلخ، منطقه ۳ خیابان تختی تا پل بوسار و منطقه ۴ سیااستطلخ تا چمارسرا در دست انجام است.

وی هدف از اجرای عملیات لایروبی این رودخانه‌ها را برطرف سازی بوع نامطبوع و شیوع آلودگی‌های احتمالی در فصل گرما عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی، لایروبی رودخانه‌های شهر رشت تا ۲ ماه آینده و قبل از شروع فصل تابستان به پایان خواهد رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با بیان اینکه همه فاضلاب‌های خانگی این شهر به رودخانه‌های زرجوب و گوهررود سرازیر می‌شود ، گفت: رودخانه زرجوب و گوهررود که از رشته کوه‌های البرز سرچشمه می‌گیرند از شهرستان شفت وارد گیلان شده و در مسیر خود در شهرستان رشت، به ترتیب از مناطق هندخاله و و پیربازار به سمت مرداب انزلی روانه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • حال ناخوش درختان کاشته شده در خیابان رضوان داراب + فیلم
  • آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت