Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه علاقه مردم ایران به فوتبال غیر قابل باور است و ایران با کشور‌های عربی تفاوت می‌کند، گفت: برای ماجراجویی در استقلال آماده‌ام. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آندره استراماچونی هفته گذشته به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی ایتالیایی که سابقه کار در تیم اینترمیلان را هم دارد، بلافاصله کارش را در استقلال شروع کرد و حالا چند روزی از تمرینات آبی پوشان با این مربی می‌گذرد.

استراماچونی که رفته رفته با شرایط ایران آشنا می‌شود، در مصاحبه‌ای از تجربه زندگی اش در تهران و کار در تیم استقلال صحبت کرد.

سرمربی استقلال گفت: هواداران فوتبال در ایران علاقه غیر قابل باوری به فوتبال دارند. استقلال هم تاریخ بزرگی دارد. من برای این ماجراجویی آماده هستم. کار، بسیار سخت، اما به همان اندازه جالب است.

استراماچونی درباره دلایل قبول سرمربیگری استقلال تصریح کرد: من پسر ساده‌ای هستم و فوتبال را دوست دارم. در طول دوران کاری ام، اشتباهاتی را مرتکب می‌شوم، اما این اشتباهات مرا تبدیل به مربی بهتری می‌کند.

سرمربی ایتالیایی استقلال درباره تفاوت زندگی در ایران و کشور‌های دیگر گفت: تفاوت زیادی با کشور‌های غربی وجود دارد. فرهنگ ایران برگرفته از امپراطوری ایرانی و همچنین مذهب اسلام است، اما آن‌ها با کشور‌های عربی تفاوت دارند. شاید بیشتر به کشور ترکیه شبیه باشند.

استراماچونی یادآور شد: ایران کشوری است که منابع مختلفی دارد. آن‌ها چهارمین کشور تولیدکننده نفت و دومین کشور دارنده گاز در جهان هستند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ایتالیا کشورم است و همیشه خانه من خواهد بود. کار من شگفت انگیز است. من شادترین آدم دنیا هستم. می‌دانید پیروزی من در چیست؟ داشتن خانواده‌ای که عاشقم است و همه جا در کنار من هستند، چون هرجا که با هم برویم، آنجا خانه ما است. من، دالیلا (همسر استراماچونی)، النا و جولیو (فرزندان استراماچونی) همیشه باهم هستیم.

استراماچونی همچنین در این مصاحبه به تجربه کارش در اینترمیلان و اسپارتاپراگ چک صحبت کرد و ناگفته‌هایی از دوران سرمربیگری اش در این تیم‌ها را بیان کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم استقلال مربی استقلال سرمربی استقلال مربی ایتالیایی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح موزاییکی هواداران استقلال برای بازی با شمس آذر؛ نکو با قلب آبی! + عکس

استقلال امروز به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود.

طرفداری | هواداران استقلال برای دیدار با شمس آذر قزوین طرح موزاییکی ویژه‌ای آماده کرده‌اند.

استقلال در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین قرار می‌گیرد و برای صدرنشینی به سه امتیاز مهم این دیدار نیاز دارد.

هواداران استقلال برای این دیدار طرح موزاییکی ویژ‌ه‌ای آماده کرده‌اند که نکو با قلب آبی روی آن نقش بسته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • عکس| تفاوت قدی بازیکن استقلال با کاپیتان تیم ملی بسکتبال!
  • ترکیب استقلال اعلام شد
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • طرح موزاییکی هواداران استقلال برای بازی با شمس آذر؛ نکو با قلب آبی! + عکس
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • اسرائیل در صورت تداوم ماجراجویی‌ها پاسخ قاطعانه‌تری دریافت می‌کند