Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهم‌ترین حوادث امروز (پنجم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

خط پایان خوانواده باطری دزد در مشهد

سرهنگ اکبر آقابیگی فرمانده انتظامي مشهد گفت: در پي گزارشات مردمی درمورد سرقت هاي سريالي باطري خودرودر مناطق مختلف شهر مشهد ماموران انتظامی برای پیگیری موضوع وارد عملیات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:بیگی بررسی‌های اولیه نشان داد که با توجه به سرنخ‌ها در این عملیات دو خوانواده با همکاری یکدیگر به خودرو‌های سواری وکامیون‌ها ورود و دسبرد می زدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری آبکوه در مرحله اول این عملیات ضربتی با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس زوج ۴۲ و ۴۷ ساله‌ای که با خودروی سواری پژو ۲۰۶ در حال ارتکاب سرقت باطری یک خودروی سواری پراید بودند را شناسایی و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

سرهنگ اقابیگی افزود:در ابتدای کار متهمان با سرعت زیادقصد متواری شدن از صحنه را داشتند که ماموران کلانتری آبکوه با شلیک تیرهوایی پس از طی مسافتی این خودرو را متوقف ومتهمان را دستگیر کردند. رویای پوچ پولدارشدن جوانان جویای کار سرهنگ ابراهیم قربانزاده جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی گزارش شهروندان مبنی بر رفت و آمد‌های مشکوک افرادی ناشناس به یک آپارتمان در مشهد ماموران انتظامی را برآن داشت برای بررسی موضوع وارد عمل شود.
وی افزود:تیم‌های دایره تجسس کلانتری شهید نواب صفوی مشهد پس از اگاهی از خبر در این ماموریت ضربتی پس ازهماهنگی با مقام قضایی آپارتمان مذکور را بازرسی کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در این عملیات ضربتی ۱۳ جوان که بنا بر ادعای خودشان از حدود ۲ هفته قبل برای پیدا کردن کار از شهر‌های بندعباس، میناب وجغتای به مشهد آمده اند دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم قربانزاده افزود:شواهد امر با توجه به کشف جزوه‌های آموزشی، کتاب‌ها و برپایی کلاس‌های آموزشی نشان می‌دهد این افراد ساده لوح فریب افرادی را خورده اند که در خصوص شرکت‌های هرمی فعالیت داشته اند.

وی با اشاره به این مطلب که دستگاه‌های رایانه‌ای کشف شده در محل به پلیس فتا انتقال یافته تا تحقیقات پرونده تکمیل شودگفت: یکی از متهمان اصلی پرونده نیزدستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است و تحقیقات دراین باره ادامه دارد. اعتماد بیجاکلاهبرداری۱۳۳میلیون ریالی را رقم زد

 سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری۱۳۳ میلیون ریالی در فضای مجازی از یک شهروند کرده بود خبر داد گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری۱۳۳میلیون ریالی از وی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فرد کلاهبردار اقدام به خرید ۱۳۳ میلیون ریالی با استفاده از رمز دوم که در اختیار داشته،کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت:بررسی های کارشناسان حاکی از آن بود که شاکی با اعتماد بیجا،کارت خود را در اختیاریکی از دوستان جهت فعال سازی رمزدوم وخرید اینترنتی قرار داده که پس از مدتی متوجه برداشت۱۳۳میلیون ریال از حساب خود می شود.


سرهنگ مصرخانی تصریح کرد:کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی قضایی متهم را در شهرستان قوچان شناسایی و با دستور مقام قضایی این فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان  با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست:از در اختیار گذاشتن رمز کارت های بانکی خود به افراد غیر جدا خودداری کنند.

ترفند «شما برنده شدید» بازهم قربانی گرفت سرهنگ قدیر مصرخانی همچنین  از شناسایی و دستگیری۲متهم که ((به روش شما برنده شدید))اقدام به کلاهبرداری۱۲۰ میلیون ریالی از یک شهروند کرده بودند، خبرداد گفت:در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا این فرماندهی مبنی بر کلاهبرداری ۱۲۰میلیون ریالی به روش شما برنده شدید از وی، پی گیری موضوع در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: شاکی در اظهاراتش عنوان کرد که چند روز پیش فردی طی تماس تلفنی با این ترفند که شما برنده سفر زیارتی شده اید وی را به پای دستگاه عابر بانک کشانده و مبلغ۱۲۰میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت:کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی قضایی۲ متهم را در استان‌های تهران و آذربایجان شرقی شناسایی وبا دستور مقام قضایی پرونده جهت دستگیری متهم به صورت نیابتی به دادسرا‌های مربوطه ارسال شد.
سرهنگ قدیر مصرخانی در خصوص پیشگیری از وقوع اینگونه جرایم به شهروندان توصیه کرد:فریب افرادی که با آن‌ها تماس گرفته واعلام می‌کنند که شما برنده شده اید نخورند و هیچ وقت به پای دستگاه عابر بانک مراجعه نکنند، چون جهت واریز پول به حساب افراد نیازی نیست فردی که به حسابش پول واریز می‌شود به پای دستگاه عابر بانک مراجعه کنند.   انتهای پیام//د.ف  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ویژه ماموران پلیس در شهرستان سراوان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و شهرستان سراوان پس از چند شبانه‌روز کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در شهرستان سراوان مطلع و با رصد لحظه به لحظه تحرکات این باند، پس از شناسایی محل اختفاء قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه متواری و در مجموع 500 کیلوگرم تریاک و 100 کیلو حشیش کشف کردند و اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • راز جسد ‌مجهول‌ الهویه در هفتکل فاش شد
  • راز جسد مجهول‌الهویه در هفتکل فاش شد
  • کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵ هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در مشهد
  • ۲ تن سبوس از یک دستگاه نیسان در سملقان کشف شد