Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادالله محمدولی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش داشته است، گفت: امیدواریم که قیمت‌ها به ثبات برسند.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با اشاره به اینکه هر مثقال طلا نسبت به روز گذشته ۲۶ هزار تومان کاهش قیمت داشته است، اظهار کرد: هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته ۴ هزار تومان کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: حباب سکه بدون تغییر ماند/افزایش نامحسوس قیمت سکه 

به گفته محمدولی، اونس جهانی طلا نسبت به روز گذشته ۲۰ دلار کاهش قیمت داشته است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با بیان اینکه امروز حباب سکه ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است، افزود: حباب نسبت به روز گذشته ۱۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

محمدولی با تأکید بر اینکه در سه روز ابتدای هفته، روند بازار سکه رو به افزایش بوده است، تصریح کرد: بازار از روز گذشته تا امروز، روند کاهشی به خود گرفته است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر اظهار کرد: باتوجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور، نمی‌توان ارزیابی دقیقی از بازار داشت.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، سکه و طلا روند کاهشی به خود گرفت. روز گذشته قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شده بود در حالیکه امروز این قطعه سکه با قیمت ۴ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان معامله شد.

سایر مسکوکات هم با کاهش محسوسی قیمت روبه‌رو شدند و سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین امروز هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۴۳۵ دلار و ۹۶ سنت رسید. در این بین هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۳۵ هزار و ۳۸۳ تومان داد و ستد شد در حالی که این قطعه از طلا روز گذشته گرمی ۴۳۹ هزار تومان معامله شده بود.

انتهای پیام/

اونس جهانی طلا نسبت به روز گذشته ۲۰ دلار کاهش قیمت داشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی حوادث ترافیکی نوروزی قم نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی قم گفت: حوادث ترافیکی قم امسال حدود هزار سانحه بوده که منجر به انتقال ۳۶۰۰ مصدوم جاده‌ای توسط اورژانس قم به مراکز درمانی این شهرستان شده و این حوادث نسبت به سال قبل کاهش ۱۰ درصدی داشته است.

وزیر بهداشت اظهار کرد: از بدو طرح سلامت نوروزی تاکنون ۱۹۶۰۰ بیمار به مراکز درمانی قم مراجعه کرده‌اند که ۳۸۰۰ نفر آنان بستری شده‌اند و ۱۴۰۰ عمل جراحی روی آنها انجام شده است.

عین اللهی ادامه داد: تیم‌های نظارتی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در این مدت ۵۵۰۰ بازدید از اماکن مختلف داشته‌اند و ۷ تن مواد غذایی فاسد نیز در این مدت معدوم شده است.

کد خبر 6063688 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • کاهش ۶ درصدی مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها
  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • کاهش بارندگی در تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی
  • کاهش ۱۰ درصدی حوادث ترافیکی نوروزی قم نسبت به سال گذشته
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه امروز ۷ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳