Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمدرضا عارف در واکنش به برخورد پلیس با دختر پارک تهران پارس در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: بار‌ها گفته‌ام که یکی از تفاوت‌های انقلاب ما با دیگر انقلاب‌های جهان وجه فرهنگی و اخلاقی آن است. متاسفانه در چهل سالی که از عمر انقلاب گذشت نتوانسته‌ایم به خوبی در ارتقا فرهنگ گام‌های موثری برداریم؛ به همین دلیل است که هر از چند گاهی شاهد برخورد‌های زشت، زننده و خشن با بانوان کشورمان توسط افرادی که باید الگوی فرهنگی و ارزشی کشور باشند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آنچه که اخیراً در یکی از بوستان‌های شرق تهران اتفاق افتاد و ظاهرا یکی از ماموران نیروی انتظامی با توسل به زور درصدد بازداشت یکی از بانوان شهرمان بود روح و جان آدمی را به درد میاورد. از همان ساعاتی که در جریان این موضوع قرار گرفتم پیگیری‌هایی را با کمک همکارانم در مجلس انجام دادم.

منتظر شفاف‌سازی نیروی انتظامی درخصوص این حادثه هستیم و مطمئناً تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری‌ها را ادامه خواهیم داد. اینگونه برخورد‌های به هیچ وجه با جامعه دینی ما و نهاد‌های خدمتگزار مردم تناسب ندارد. برچسب ها: رویداد24 ، محمدرضا عارف ، درگیری پلیس با دختر پارک تهرانپارس ، درگیری پارک تهرانپارس ، دختر پارک تهرانپارس ، برخورد پلیس با دختر در پارک سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمدرضا عارف دختر پارک تهرانپارس برخورد پلیس با دختر در پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!

تیم سایپا گرچه موفق شد صدرنشین لیگ آزادگان را در کرج شکست دهد، اما این مسابقه یکی از پرحاشیه‌ترین دیدارهای لیگ دسته اول بود.

طرفداری | دیدار تیم‌های سایپا و خیبر خرم‌آباد دیروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت تقابل رضا مهاجری باتجربه با مجتبی سرآسیایی جوان، بی‌حاشیه و تنش نبود.

این دیدار در نیمه نخست بدون حاشیه خاصی پیگیری شد، اما درگیری‌ها از جایی آغاز شد که سایپا گل اول را روی غافلگیری مدافعین خیبر وارد دروازه کوروش ملکی کرد. بعد از این گل به یک‌باره کادرفنی سایپا به حضور بانوان حاضر در ورزشگاه معترض شدند و معتقد بودند جای آن‌ها پشت نیمکت تیم سایپا نیست. به خاطر همین اعتراض بازی حدود 10دقیقه متوقف شد تا بانوان حاضر در استادیوم انقلاب کرج که قاعدتاً توسط تیم میزبان جانمایی شده بودند، جابه‌جا شوند که این ماجرا با دلخوری شدید بانوان همراه شد.

پس از این تیم سایپا تصمیم به تعویض‌های پیاپی گرفت، اما سرآسیایی هر بازیکنی را که به کنار زمین می‌فرستاد به محض توقف بازی برای انجام تعویض، از تعویض پشیمان می‌شد و دوباره بازیکنش را روی نیمکت می‌نشاند! از طرفی نیمکت‌نشینان سایپا هم بارها با انداختن توپ اضافه به زمین مسابقه و درگیری با توپ‌جمع‌کن‌ها باعث توقف بازی می‌شدند که در نهایت داور مسابقه 16دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت.

پس از پایان بازی اما وقتی دو تیم در حال ورود به رختکن بودند مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا به نیروی انتظامی و یگان ویژه مستقر در ورزشگاه درگیری فیزیکی پیدا کرد و این درگیری تا راهروی رختکن‌ها ادامه پیدا کرد و در نهایت سرمربی نارنجی‌پوشان با لگد به شیشه رختکن تیم مهمان زد و شیشه‌های رختکن خیبر را شکست!

کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از گزارش دقیق نماینده فدراسیون در این مسابقه، تشکیل جلسه داد و رأی به محرومیت مجتبی سرآسیایی تا اطلاع ثانوی داد تا ماجراهای دیدار پرحاشیه لیگ دسته اول، همچنان ادامه‌دار باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت اعلام شد
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • محمدرضا عارف: رژیم صهیونیستی با درایت نیروهای مسلح و  در یک عملیات استراتژیک و هوشمندانه با ملاحظه همه جوانب نظامی و امنیتی ، پاسخی در خور دریافت کرد
  • واکنش عارف در خصوص پاسخ ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی
  • عارف: رژیم صهیونیستی پاسخی درخور دریافت کرد
  • نقشه دلواپسان برای ممانعت از ورود زنان به استادیوم به بهانه جیمی جامپ یک دختر
  • ممنوعیت حضور زنان در استادیوم به بهانه جیمی‌جامپ یک دختر؟