Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@06:15:41 GMT

تشریح آخرین جزئیات پرونده کودک آزاری بوشهر

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۱۹۷۶

 به گزارش ایلنا، علی پولادی ریشهری در باره آخرین وضعیت پرونده کودک آزاری در بوشهر اظهار داشت: بعد از اینکه نیرو‌های ما کودک را می‌بینند بلافاصله او را به بهزیستی ارجاع داده و پس از آن سریعاً به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر انتقال داده می‌شود.
 
وی افزود: کودک تحت درمان قرار می‌گیرد و آزمایشات مختلف و معاینات لازم برای او انجام می‌شود، و از آن تاریخ تاکنون نیز تحت درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
پولادی ریشهری ادامه داد: در این راستا بهزیستی یک روانشناس و یک نماینده حقوقی برای پیگیری پرونده تعیین کرده است و روند درمانی کودک ادامه دارد. همچنین یک پرستار ویژه به منظور مراقبت از کودک در بیمارستان و برای ارتباط گرفتن با کودک و کاهش مشکلات او در نظر گرفته شده و همزمان با این مراحل، مدارک و مستندات مربوط به کودک آسیب‌دیده نیز در اختیار دستگاه‌های مسئول قضائی قرار داده شده است.  
 
 مدیرکل بهزیستی بوشهر با اشاره به اینکه در بحث شناسایی والدین نیز اقداماتی از سوی بهزیستی انجام شده است، گفت: این کودک با پدر و مادرش زندگی می‌کرده و متأسفانه پدر دارای اعتیاد شدید بوده و ظاهراً از مادر جدا شده اما وی در این ماجرا حضور نداشته و پدر هم در کارواش مشغول به کار و بچه نیز نزد خودش بوده است.
 
وی بیان کرد: بنا بر گزارش‌های دریافتی از افراد حاضر در آن محل پدر به یکباره ناپدید و کودک در آنجا رها می‌شود و حسب اعلام افراد در کارواش، کودک به مدت یک ماه در کارواش تنها مانده و در آن مکان نگهداری می‌شد، پس از آن یکی از شهروندان با مراجعه به این محل شرایط را دیده و بلافاصله به بهزیستی گزارش می‌دهد و نیرو‌های اورژانس اجتماعی به محل مراجعه و کودک را در یک شرایط نامناسب و ناگوار می‌بینند و بلافاصله به بهزیستی و بیمارستان برای درمان منتقل می‌کنند.
 
علی پولادی ریشهری گفت: مبین کودک 8 ساله رها شده در کارواشی در بوشهر که چند روز پیش توسط توسط بهزیستی نگهداری و به   بهزیستی سپرده شد  از لحاظ جسمی آسیب‌هایی به او وارد شده  ، اما جزئیات آن به طور کامل مشخص نیست. آثار جراحت بر روی بدن کودک وجود داشته، و سر کودک دچار شکستگی و دستش هم دچار آسیب‌دیدگی بوده است. طبیعتاً کسی که در چنین فضایی مورد اذیت و آزار قرار می‌گرفته، بخش زیادی هم از لحاظ روانی آسیب دیده و ترسی که بر اثر محیط برای کودک ایجاد شده و شرایط آنجا سبب شده که در تکلم، و رفتار اجتماعی دچار آسیب شود.
 
وی خاطرنشان کرد: کودک آسیب دیده از ناحیه سر مورد عمل جراحی قرار گرفته و ترمیم پوست سر انجام شده و در حال حاضر نیز در بیمارستان شهدای خلیج فارس بستری و تحت درمان است و نیاز به مراقبت‌های بیشتر و احتمالاً عمل جراحی با نظر پزشک متخصص وجود دارد.
 
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر درباره اعلام آمادگی چند تن از وکلای استان برای  همکاری در پیگیری این پرونده و تصمیم بهزیستی در این خصوص پاسخ داد: ما در خدمت افراد هستیم و هر کسی که به عنوان همکاری برای انجام امور مربوط به خیرین و پرونده‌ها بتواند کمکی به بهزیستی ارائه کند استقبال می‌کنیم.
 
 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بهزیستی پدر پوست خلیج فارس کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر دوشنبه در نشست ستاد برگزاری دهه کرامت استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در این دهه اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خود را به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه‌های این دهه تشریح کردند.

کد خبر 6085598

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • تشریح روند ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند