Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های برنا؛ خدیجه ربیعی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز گذشته مجلس در تذکری به وزیر نیرو، گفت: چرا نیاز واقعی آب شرب استان اصفهان را شفاف نمی‌کنید تا به نام شرب ولی به کام صنعت و به کام کشاورزی‌های پر آب، آب مصرف نشود.

وی افزود: چرا پروژه غیر قانونی گلاب و بهشت آباد که فاقد هرگونه مجوز است و به معنای نابودی تمام استان شهید پرور چهارمحال و بختیاری است و شورای عالی آب، سازمان بازرسی کل کشور و کلیه پژوهش‌های علمی و تخصصی این پروژه غیر قانونی را ممنوع کرده، ولی شما در سفر خود به استان اصفهان وعده تحقق آن را می‌دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که پروژه آبرسانی بروجن که مصوبه دو دولت و پروژه‌ای ملی است و باعث سیراب شدن ۵۰ درصد استان تشنه چهارمحال و بختیاری می شود، ولی به خاطر اینکه ۲.۵ کیلومتر آن در خاک استان اصفهان است علی رغم تمام تذکرات آزاد سازی نمی‌شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور بیان کرد: اتفاقات اخیری که در استان اصفهان رخ داده است ناامنی را در استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی می‌کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان استان چهارمحال و بختیاری خاک صنعت مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سالخورده گفت: از اوسط فروردین ماه تا اواخر اردیبهشت فصل تخم ریزی ماهی‌ها در تالاب بین‌المللی چغاخور است.
وی افزود: با اجرای طرح گشت و کنترل صید غیرمجاز در این تالاب با همکاری صیادان محلی، تاکنون ۲۰۰ متر قلاب و ۲۵۰ متر دام غیرمجاز جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید
  • بازگرداندن ۸۵ هزار تبعه افغانستانی فاقد مجوز به کشورشان
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • مجوز احداث تله‌کابین علی‌آبادکتول اخذ شد
  • جلوگیری از ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان
  • پدر شهید غلامرضا حبیبی آسمانی شد