Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانک صادرات ايران در ١٤ ماه منتهي به پايان ارديبهشت ماه سال جاري در استان چهارمحال و بختياري بالغ بر ٣ هزار و ٣٣٥ ميليارد ريال تسهيلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد که از اين ميان بيش از چهار هزار و ١٦٤ فقره وام حمايت از رونق توليد بالغ بر دو هزار و ٦١١ ميليارد ريال به بنگاه‌هاي کوچک و متوسط استان چهار محال و بختياري اختصاص يافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، اين بانک در راستاي عمل به مسئوليت اجتماعي، حمايت از بخش‌هاي مختلف اقتصادي کشور و کمک به ايجاد اشتغال در اقصي نقاط کشور، در استان چهارمحال و بختياري با اعطاي ٨ هزار و ٣٠٠ فقره وام قرض‌الحسنه از ابتداي سال ٩٧ تا پايان ارديبهشت‌ماه ‌سال ٩٨ بيش از ٣ هزار و ٣٣٥ ميليارد ريال در اين حوزه پرداخت کرده است.
عملکرد بانک صادرات ايران در کمک به استمرار و رونق توليد طي سال‌هاي اخير در دستورکار بوده، به نحوي که از ابتداي سال ٩٧ تا ماه مورد اشاره، چهار هزار و ١٦٤ فقره وام حمايتي بالغ بر دو هزار و ٦١١ ميليارد ريال به بنگاه‌هاي کوچک و متوسط استان چهار محال و بختياري اعطا کرده است.
بانک صادرات ايران با پرداخت سه هزار و ٣٢٦ فقره وام ازدواج به ارزش بيش از ٦٢٦ ميليارد ريال، سهم قابل توجهي در تسهيل امر ازدواج در اين استان داشته است.
کمک به آزادي ١٧ زنداني نيازمند با اعتباري نزديک به ٤ ميليارد ريال و پرداخت ١٧٠ فقره وام قرض‌الحسنه ضروري، درمان، کمک هزينه تحصيل و ...به نيازمندان اين استان از جمله ديگر حمايت اين بانک از ابتداي سال ٩٧ بوده است.
در همين مدت، ٢٩٦ فقره وام مسکن اقشار ويژه (خانواده شهدا، جانبازان و ايثارگران) به ارزش بيش از ١٨٥ ميليارد ريال تخصيص يافت.
اين بانک همچنين حمايت از مشاغل خانگي را با جديت پيگيري کرده به نحوي که در مدت ياد شده ١٣٩ فقره وام مشاغل خانگي بالغ بر ٢٤ ميليارد و ٦٥٠ ميليون ريال به معرفي شدگان از سوي نهادهاي حمايتي (کميته امداد، بهزيستي و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعي) اعطا شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،با همت تلاش گران شرکت ورق خودرو استان تولید ورق گالوانیزه به میزان هزار و ۶۳۰ تن رسید و رکورد جدید تولید روزانه در این شرکت به ثبت رسید.
مدیر ارشد کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: رکورد قبلی میزان تولید روزانه در شرکت ورق خودرو مربوط به ۱۶ خرداد سال گذشته به میزان هزار و ۶۱۳ تن بود وبا ۱۷ تن افزایش در سال جاری به رقمهزار و ۶۳۰ تن رسید.
نوید ایزدی گفت: کارکنان شرکت با تلاش شبانه روزی، برنامه ریزی دقیق و همت بلند خود توانستند نخستین گام خود را برای تحقق شعار سال رهبر معظم مبنی بر " جهش تولید با مشارکت مردم" بر دارند و به این موفقیت ارزشمند دست یابند.
شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری زیر مجموعه گروه صنعتی فولاد مبارکه و تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است.

دیگر خبرها

  • صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • توجه به آبخیزداری و آبخوانداری در راستای حفظ محیط‌زیست و رونق کشاورزی
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت