Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:18:03 GMT

اجاره آپارتمان در جیحون چند؟

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۲۲۲۲

اجاره آپارتمان در جیحون چند؟

به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، لیست آپارتمان‌های اجاره‌ای در جیحون به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

آخرین اخبار مربوط به مسکن را اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مسکن بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود یک میلیاردی ملک پس از بازسازی

اخیرا تبلیغی از بازسازی یک آپارتمان در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد. در این ویدیو فردی که متخصص بازسازی ملک بود از سود یک میلیاردی آپارتمان پس از بازسازی خبر داد.

به گزارش اکوایران، به گفته این فرد متخصص در بازسازی، بازسازی یک آپارتمان ۱۰۰ متری که برای بازسازی هر متری مربع آن ۶ میلیون تومان نیاز است، مجموعا ۶۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد و واحدی که ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ارزش اولیه آن بوده، ارزش آن بعد بازسازی یک ماهه و هزینه ۶۰۰ میلیون تومانی به ۹ میلیارد و ۲۰۰ تومان می‌رسد.

برخی در واکنش به این ادعا نوشتند که تنها اثری که بر ملک دارد، بالارفتن سرعت پسند مشتری است و بازسازی بیشتر از یک ماه طول می‌کشد. برخی هم نوشتند، با ۶۰۰ میلیون هزینه بازسازی و فروش آن با ارزش یک میلیارد تومان بالاتر، تنها ۴۰۰ میلیون تومان سود داشته است.

داوود بیگی‌نژاد، نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک در این رابطه می‌گوید: «هر ملکی که پس از مدتی قدیمی محسوب می‌شود، قطعا پس از بازسازی برای آن ارزش افزوده ایجاد می‌شود و در تمام دنیا مرسوم است. از این پس با توجه به روند ساخت‌وساز و قدمت ملک‌های موجود و عدم توجیه در نوسازی آنها، بازسازی ملک می‌تواند کار جدیدی باشد که هم ‍‌اکنون نیز در حال انجام است.»

او ادامه می‌دهد: «اما اینکه چه میزان سود پس از بازسازی به آن تعلق می‌گیرد بستگی به قیمت و منطقه دارد؛ امکان دارد این بازسازی در منطقه‌ای از تهران ماکسیمم ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان سود داشته باشد و در جای دیگر از تهران، این مبلغ بسیار متفاوت باشد؛ بنابراین بستگی به مکان و متراژ و نوع متریال در بازسازی دارد.»

بررسی‌ها نشان می‌دهد، آپارتمان ۴۸ متری و ۲۰ سال ساخت و بازسازی شده در بریانک، ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و آپارتمانی ۹۵ متری و ۲۵ سال ساخت در نارمک، ۲۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

در ازگل، واحدی ۷۵ متری و ۱۶ سال ساخت، ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در شهران شمالی، واحدی ۸۳ متری و ۱۷ سال ساخت، ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می‎‌رسد.

دیگر خبرها

  • سود یک میلیاردی ملک پس از بازسازی
  • بازار بی سرپناه مسکن
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصارزدایی می‌شود
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصار زدایی می‌شود
  • انحصارزدایی از بازار اجاره نویسی با اعطای حق انتخاب به مردم
  • هفت برنامه برای کمک به مستاجران
  • ۷ برنامه برای کمک به مستاجران
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم