Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز چهارشنبه در جلسه ستاد اربعینی حسینی استان که با حضور مرادی مشاور و مدیر اجرایی ستاد اربعین کشور در استانداری برگزار شد اظهار داشت:
برای جلوگیری از هر گونه مشکلی باید همه به قانون احترام بگذاریم و آن را رعایت کنیم.

.وی گفت: ثبت نام در سامانه سماح، آشنایی با مقررات کشور عراق، عبور از مبادی مجاز و تعیین شده و توجه به آداب و رسوم و سنن مردم عراق می‌تواند به غنای این سفر کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یادآور شد: مسئولان هم باید در اطلاع رسانی درست و به موقع داشته باشند تا زائران با همه برنامه‌ها آشنا شده و توجیه شوند تا در زمیان سفر دچار مشکل نشوند.

زاهدی گفت: بیمه شدن زائران هم باید مورد توجه قرار گیرد و متولیان موکب ها هم توجه کنند تا ضمن دوری از موازی کاری نسبت به توزیع مناسب خدمات همت کنند.

استاندار قزوین افزود: امنیت موکب‌های برپا شده توسط دولت عراق تأمین خواهد شد لذا مدیران موکب ها باید در مکان‌هایی که برای آنها تعیین شده مستقر شوند تا شاهد نا هماهنگی نباشیم.

زاهدی اظهار داشت: مدیران موکب ها لازم است خدمات خود را برای بازگشت زائران نیز پیش بینی کنند تا زائران در بازگشت هم از این خدمات برخوردار شوند.

کد خبر 4651968

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالمحمد زاهدی استاندارقزوین اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • در تدوین قوانین به بحران‌ها توجه شود/ آمارها واقعی نیست
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان