Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گروهی مشترک از نیرو‌های ارتش و رزمندگان کمیته‌های دفاع مردمی یمن، عملیات غافلگیرانه‌ای را علیه مواضع تحت اشغال مزدوران چند ملیتی رژیم سعودی در شمال شرق استان صعده انجام دادند. تاریخ انتشار: 17:17 - 05 تير 1398

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن نیروهای یمنی صعده عربستان سعودی ائتلاف عربستان تحولات یمن مزدوران سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی امیرعبداللهیان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی

دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در کفتگوی تلفنی با امیر فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفتگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با امیر فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفتگو کردند.

  امیرعبداللهیان در این تماس توضیحاتی در خصوص تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در دو هفته گذشته برای پیگیری حقوقی و بین‌المللی اقدام متخلفانه رژیم صهیونیستی و بی‌عملی شورای امنیت در نتیجه مخالفت آمریکا و دو‌ کشور اروپایی با محکومیت این رژیم ارایه نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه اقدام نیروهای مسلح کشورمان در‌ پاسخ به تعرض رژیم صهونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را در چارچوب دفاع مشروع مطابق ماده 51 منشور ملل متحد توصیف کرد.

فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی نیز در این گفتگو ضمن تشکر از توضیحات ارائه شده، بر نیاز منطقه به ثبات و امنیت و گسترش همکاری های منطقه و بین المللی بین دو کشور تاکید نمود.

طرفین همچنین بر استمرار رایزنی ها بین دو کشور تاکید کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • آمریکا مدعی سرنگون کردن ۴ پهپاد یمنی شد
  • نگاه دولت های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • گفتگوی امیرعبداللهیان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی
  • مقام یمنی: معادله در منطقه تغییر کرده است
  • اولین واکنش پنتاگون به حمله ایران به اسرائیل
  • واکنش عربستان سعودی به حملات ایران به سرزمین های اشغالی
  • شلیک پهپادها از نقاط دیگر جز ایران به سمت اسراییل
  • بازپس‌گیری املاک شهرداری به ارزش ۲۵ هزار میلیارد تومان
  • هشدار باران شدید در برخی نقاط کشور
  • حمله پهپادی حزب‌الله به پایگاه «راموت نفتالی»