Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگل‌ها و مراتع منطقه خان احمد باشت بعد از گذشت ۲۹ ساعت همچنان در آتش می‌سوزد. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، دیروز حوالی ساعت 12 ظهر مراتع کنار جاده اصلی « گچساران-بابامیدان» طعمه حریق شد و کم کم بر شدت آتش‌سوزی اضافه و به جنگل‌ها رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش عینی خبرنگار تسنیم ساعت 13 دیروز در حالی آتش‌سوزی ساعتی بیشتر آغاز نشده بود تنها آتش‌نشانی و تعداد کمی از نیروهای مردمی برای مهار آتش‌سوزی در محل حضور داشتند و خبری از جنگلبانان منابع طبیعی نبود.

جنگل سی سنگان مازندران در معرض آتش‌سوزیبیش از 230 هکتار از جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد در آتش سوخت؛ برای مقابله با آتش لباس و کفش نداریمعلت آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها مشخص شد

به طور حتم در صورت حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی آتش‌سوزی در ساعت اولیه مهار می‌شد زیرا به دلیل سخت گذر بودن و اینکه شعله‌های آتش از حریم جاده به ارتفاعات و جنگل‌ها رسیده بود، امکان انجام عملیات توسط آتش‌نشانی امکان‌پذیر نبود.

بنا به اخبار رسیده به خبرگزاری تسنیم حجم زیاد و خشک بودن علف‌ها و همچنین وزش شدید باد مهار آتش در جنگل‌های خان احمد باشت را با سختی روبه‌رو کرده است.

انتهای پیام/ح

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع یک آتش‌سوزی مرگبار در محله مجیدیه شمالی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: ساعت 11:13 دقیقه امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان حسینی محله مجیدیه شمالی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، ماموران آتش‌نشانی خیلی زود راهی محل حادثه شدند و در آنجا مشاهده کردند، خانه‌‌ای که در طبقه سوم  یک ساختمان 4 طبقه قرار دارد دچار آتش‌سوزی شده است. آتش‌نشانان در نخستین گام با اجرای یک عملیات منسجم وارد آنجا شدند و  مهار را حریق کردند.

دستگیری 2 قاتل اجاره‌ای به‌جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی متذکر شد: آتش‌نشانان پس از اینکه حریق را مهار کردند با جسد سوخته یک مرد میانسال 60 ساله مواجه شدند که با تایید عوامل اورژانس مرگ وی تایید شد.

ملکی خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات ایمن‌سازی آتش‌نشانان محل حادثه را تحویل ماموران نیروی انتظامی دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع به دلیل غنی شدن پوشش گیاهی منطقه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد