Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛یک منبع معتبر در وزارت دفاع فرانسه اظهار کرد که واشگنتن برخلاف آنچه که ادعا می‌کند، به دنبال مذاکره با ایران نیست.

به گزارش خرداد، یک منبع "معتبر" در وزارت دفاع فرانسه در گفت‌وگویی با خبرگزاری سی‌ان‌ان با رد ادعای آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران گفت: برخلاف آنچه که دونالد ترامپ ادعا می‌کند، هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد آن‌ها واقعاً مایل به مذاکره با ایرانیان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این منبع وزارت دفاع فرانسه در پاسخ به سوال خبرنگار که درباره احتمال پیوستن فرانسه به ائتلاف ضدایرانی آمریکا می‌پرسید، تصریح کرد: با اینکه فرانسه و آمریکا شرکای خوبی برای یکدیگر هستند اما پاریس لزوماً از خط‌مشی آمریکا در رابطه با تهران پیروی نخواهد کرد.

وی در این رابطه افزود: ما اهداف و منافع خودمان را دنبال می‌کنیم. برچسب ها: فرانسه ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: فرانسه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، «کریستوف لمیون» معاون سخنگوی وزارت خارجه فرانسه پنجشنبه در کنفرانسی خبری گفت: فرانسه به درخواست اردن موشک‌ها و پهپادهایی را که در طول شب شنبه تا یکشنبه برای هدف قرار دادن اسرائیل شلیک شده بودند، رهیگری کرد.

وی ادعا کرد: ما یک پایگاه هوایی در اردن داریم و حریم هوایی اردن توسط این پرتاب‌ها نقض شد. این چیزی است که رئیس جمهوری فرانسه گفته است و من از سخنان او استفاده می‌کنم.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه افزود: ما به امنیت اسرائیل متعهد هستیم. اما در این مورد، رهگیری موشک‌ها و پهپادها به درخواست اردن انجام شد که حریم هوایی‌اش نقض شده بود.

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن بامداد سه‌شنبه با تائید این موضوع که کشورش در رهگیری تعدادی از پهپادهای پرتاب‌ شده توسط ایران علیه رژیم صهیونیستی در عملیات تنبیهی «وعده صادق»، به این رژیم کمک کرده است، گفت: با هرچیزی که وارد آسمان ما شود، مقابله می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند
  • هشدار شدیدالحن رئیسی به اسرائیلی‌ها؛ خطا نکنید وگرنه ...
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • واکنش صهیونیست‌ها به عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • سامانه‌های موشکی ۱۵ خرداد و اس ۳۰۰ و اس ۲۰۰ ارتش ایران | تصاویر