Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:35:41 GMT

مراسم بزرگداشت شهید حیدری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۲۵۱۸

مراسم بزرگداشت شهید حیدری برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر و شهید آیت‌الله حیدری از شهدای همدانی انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران در همدان برگزار می‌شود. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر و شهید آیت‌الله حیدری با حضور مسئولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازخوانی "انفجار حزب جمهوری اسلامی" در ویژه‌نامه "هفت تیر" مرکز اسناد انقلاب اسلامیلاریجانی:رهبران حزب جمهوری اسلامی تابع ولایت فقیه بودندوصیت شهید جامعه قرآنی: کنار شهدای حزب جمهوری دفنم کنید

 این مراسم  پنجشنبه 6 تیرماه از ساعت 10 صبح با سخنرانی توکل حیدری مدیرکل دادگستری همدان در مسجد مهدیه همدان، واقع در خیابان مهدیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد