Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@07:44:29 GMT

اولين قطعه رسمي «آرش زمانيان» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۲۵۷۲

اولين قطعه رسمي «آرش زمانيان» منتشر شد

خبرگزاري آريا - آرش زمانيان آهنگساز، تنظيم‌کننده و نوازنده که در ارکستر رضا يزداني فعاليت مي‌کند، نخستين قطعه رسمي خود را در مقام خواننده بانام «دلتنگي» منتشر کرد. به گزارش خبرگزاري آريا، زمانيان با انتشار قطعه «دلتنگي» با مجوز رسمي از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به جرگه خوانندگان مجاز پيوست تا علاوه بر فعاليت‌هايش در زمينه نوازندگي و آهنگسازي، ازاين‌پس به ‌عنوان خواننده نيز در عرصه موسيقي حضور پيدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعه «دلتنگي» با آهنگسازي، تنظيم و خوانندگي آرش زمانيان و ترانه محدثه عراقي توسط ميلاد عدل (نوازنده گيتار) ميکس و مستر شده و غزل ترکيان طراحي کاور آن را عهده‌دار بوده است.
آرش زمانيان درباره اين اثر گفت:«قطعه دلتنگي با زحمت و تلاش بسيار زياد در کنار ميلاد عدل، پس از طي شدن مراحل اخذ مجوز توسط شرکت آواي چنگ با مديريت جناب آقاي روشان، در فضاي رسمي کشور منتشر شد که با توجه به استقبال مخاطبان از دو قطعه قبلي، تصميم گرفتم علاوه بر فعاليت حرفه‌اي‌ام در زمينه آهنگسازي و تنظيم و نوازندگي، به‌عنوان خواننده مجاز در اين عرصه نيز فعاليت داشته باشم و قطعاتي را با صداي خودم به انتشار برسانم.»
اين قطعه را مي‌توانيد از «تماشاخانه» سايت «موسيقي ما» بشنويد و دانلود کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اولین حراج سکه در سال جدید/ ۷۲۱۸ سکه فروخته شد

آفتاب‌‌نیوز :

 دهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص ۴۶۷۵ ربع سکه، ۱۰۱۶ نیم سکه و ۱۵۲۷ تمام سکه به پایان رسید. تاکنون و در مجموع ۱۰ حراج برگزار شده جمعا ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

گفتنی است، در دهمین حراج سکه طلا که روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار شد از مجموع ۱۳ هزار و ۳۰۲ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده توسط ۴۵۹۹ شرکت کننده، ۴۶۷۵ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۱۱۶ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۵۳۱۶ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده از سوی ۲۲۰۰ شرکت کننده، ۱۰۱۶ قطعه با میانگین قیمت ۲۳ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان تخصیص داده شد.

 در حراج سکه تمام نیز ۳۵۴۴ شرکت کننده، ۱۰ هزار و ۷۶۸ قطعه سکه را ثبت سفارش کردند که ۱۵۲۷ قطعه با میانگین قیمت ۴۱ میلیون و ۶۸ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آن‌ها تخصیص داده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نماهنگ «فصل همدلی» منتشر شد/ آهنگسازی محمدرضا چراغعلی
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • ادعای بی سند، باز هم کار دست وزیر اقتصاد داد/ اجاره در دولت رئیسی چند برابر قبل شد؟
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • جزئیات اولین حراج سکه در سال جدید/ ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
  • تقویم هجری شمسی را چه کسی و چه طور تنظیم کرد؟
  • اولین حراج سکه در سال جدید امروز تا ساعت ۱۵ ادامه دارد
  • اولین حراج سکه در سال جدید