Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران امسال نیز همچون سال‌های گذشته با مشارکت حداکثری سازمان‌ها و نهادهای مختلف مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انجمن ورزش‌های الکترونیک برگزار خواهد شد
داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت رسمی برگزاری مسابقات مراجعه و با انتخاب رشته مورد نظر در «جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران» شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران» امسال در ۸ رشته مختلف برگزار خواهد شد. رشته‌های PES 19، FIFA 19، DOTA 2، کلش رویال، کوییز آو کینگز، کانتر استرایک، پسرخوانده و بازی جدی «مغزینه» از جمله رشته‌های این مسابقات خواهند بود.
همچنین بانوان می‌توانند در مسابقات به ثبت‌نام بپردازند. ذکر این نکته الزامی است که مسابقات بانوان در رشته‌های فوتبالی (FIFA ۱۹ و PES ۱۹) جهت رعایت عدالت حرفه‌ای به صورت جداگانه و در صورت رسیدن حد نصاب شرکت‌کنندگان (۶۴ نفر) برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان رشته‌های تیمی باید با یک تیم کامل متشکل از بانوان یا آقایان در این رقابت‌ها شرکت کنند.

این دوره از مسابقات در سالن سپهر کانون پرورش فکری حجاب برگزار خواهد شد.


مسابقات مقدماتی PES و FIFA در ۹ شهر مختلف
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در برگزاری این دوره از جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با در نظر گرفتن شرایط داوطلبان ساکن شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای برای این گروه از مخاطبان در نظر گرفته است.
در این دوره از مسابقات به جز استان‌های تهران و البرز، مسابقات مقدماتی رشته‌های FIFA و PES در ۹ شهر دیگر نیز برگزار می‌شود.
در واقع با شرایط جدید در نظر گرفته‌شده شرکت‌کنندگان از سایر استان‌ها می‌توانند به جای حضور در شهر تهران در یکی از ۹ شهر قم، شیراز، اصفهان، یزد، مشهد، تبریز، زاهدان، اهواز و بوشهر مسابقه دهند و در صورت راه‌یابی به مراحل پایانی برای برگزاری مراحل نهایی مسابقات به تهران مراجعه کنند. داوطلبانی که قصد دارند در یکی از ۹ شهر مذکور رقابت کنند باید بلیت همان شهر را خریداری کنند و هر شرکت‌کننده تنها می‌تواند در یک حوزه شرکت کند.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی این رویداد به نشانی irangamecup.com مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رقابت‌های مینی فوتبال جام آینده سازان بخش عقدا در روستای خلیل آباد و با شرکت ۸ تیم برگزار شد.
 ابتدا در دیدار رده بندی دو تیم شاهین سرو علیا و ایساتیس عقدا به مصاف هم رفتند که پس از تساوی ۱ بر ۱ دو تیم در وقت‌های قانونی تیم شاهین سرو علیا در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ برتیم ایساتیس عقدا غلبه کرد و به مقام سوم دست یافت.
در دیدار نهائی نیز تیم " برج کهن " خلیل آباد با یک بازی حساب شده با نتیجه ۴ بر ۲ تیم خوب دهیاری هفتادر راشکست داد و قهرمان اولین دوره این مسابقات شد.

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود