Web Analytics Made Easy - Statcounter


 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  علی آزادی ،  فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان کردستان در پی مدت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی و انهدام باند فعال قاچاق پارچه در سطح استان شدند.

علی آزادی گفت: قاچاقچیان که قصد انتقال محموله پارچه و روسری قاچاق از استان خوزستان به مقصد تهران را داشتند با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی استان کردستان وهمکاری مشترک ماموران انتظامی استان لرستان، کامیون حامل کالای قاچاق را در محور ورودی شهرستان خرم آباد متوقف و در بازرسی از آن یک هزارو ۳۴۰ طاقه پارچه (۶۰هزار متر) و ۳هزارو ۳۶۳ ثوب شال و روسری خارجی بدون مجوز و مدارک گمرکی قاچاق به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کردستان بیان کرد: در این عملیات راننده خودرو دستگیر ومتهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد. 

انتهای پیام/ م

توقیف کامیون کالای قاچاق در کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • کشف کالای قاچاق در دهلران