Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ سرهنگ مهجوری در طی سخنان خود در جمع مردم شهیدپرور شهرستان شازند ابراز کرد: تلاش دشمن برای خاموش کردن نور اسلام، تلاشی بیهوده و بی نتیجه است و در این میان وظیفه نیروهای انقلابی حساس بودن و حفظ هوشیاری در برابر توطئه های استکبار جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی در مبارزه با دشمنان نباید کوتاهی کنند، گفت: باید برای خنثی کردن توطئه های دشمنان برنامه ریزی کرد و نکته اصلی در قبال توطئه های دشمنان، حفظ وحدت و همدلی و بصیرت افزایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در حال حاضر به یکی از قدرت های برتر در منطقه تبدیل شده است، گفت:  شکست دشمن در جنگ سخت موجب شده است تا از طریق جنگ نرم و هجمه های فرهنگی وارد شود.

فرمانده سپاه شازند با اشاره به این که دشمن در فضای مجازی در حال برنامه ریزی علیه انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: جوانان باید استفاد‌ه‌های مفید از  دنیای مجازی را بیاموزند چرا که دنیای مجازی چون شمشیری دو لبه است که غفلت از آن پیامد‌های جبران ناپذیر در جامعه را به همراه خواهد داشت؛ باید با افزایش بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی راه نفوذ دشمنان را ببندیم.

مهجوری با تاکید بر این که بصیرت‌افزایی سدی در برابر نقشه‌های دشمنان است تصریح کرد:

 امروز در سایه همت جوانان این کشور موفقیت های زیادی در حوزه های مختلف مانند صنایع دفاعی و نظامی، علم و فناوری جدید، تولید و ورزش و ... به دست آمده است.

وی افزود: بصیرت افزایی از مسائل لازم وضروری است چراکه در زمانی واقع شده ایم که برای انحراف فکری مردم؛ استکبار برنامه ریزی می کند ودر طول این ۴۰ سال درصدد بودند که این انحراف فکری را در ما ایجاد کنند که به لطف خدا شکست خوردند.

این مقام مسئول بیان داشت: اگر بصیرت از مردم گرفته شود دشمنان به توطئه های خود ادامه می دهند چرا که بصیرت مردم سدی در برابر توطئه های دشمنان ودفاع از آرمان ها واصول و ارزش هاست.

ایشان بیان داشت: بصیرت که از دست رود ایمان هم از دست می رود و فرد بی بصیرت در تشخیص درست دچار مشکل می شود پس بنابراین بصیرت یکی از ضروریات در تشخیص حق از باطل است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بصیرتمان را از دست بدهیم یا بصیرتمان ضعیف شود عصای دست دشمن خواهیم شد چرا که مسئله بصیرت از حیاتی ترین مسائل است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی ویکی از مهمترین موضوعاتی است که موجب استحکام خانواده و جامعه می‌ شود و از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش گفت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.

امام جمعه کیش افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.

وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

علیرضا بی نیاز
امام جمعه جزیره کیش

دیگر خبرها

  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • پاسخ اسرائیل به ایران ضعیف بود | نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • لشکریان غیبی خدا در مبارزه با دشمنان
  • اهتمام بیشتر در اجرای قانون حجاب در محیط‌های عمومی