Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@14:27:47 GMT

سردار فضلی در سلامت کامل است

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۲۸۴۱

سردار فضلی در سلامت کامل است

سخنگوی سپاه شایعه به کما رفتن سردار فضلی را تکذیب کرد و گفت که وی به دلیل کسالت ناشی از فشار بالای کاری در بیمارستان بستری شده و اکنون نیز حال عمومی او خوب است

قدس آنلاین: در پی طرح شایعه به کمارفتن سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، سردار رمضان شریف سخنگو ومسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تکذیب این شایعه از سلامت کامل سردار فضلی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود:‌ برخلاف شایعات مطرح شده در فضای مجازی سردار فضلی به کما نرفته‌اند بلکه به دلیل فشار بالای کاری در امر آموزش و تربیت افسران جوان سپاه، کسالتی برای او پیش آمده بود که چند روزی در بیمارستان بستری شدند و هم اکنون نیز حال عمومی سردار فضلی در وضعیت مناسبی قرار دارد. سردار شریف با تأکید بر اینکه سردار فضلی در سلامت کامل به سر می‌برند عنوان کرد: البته ما از همه مردم در خواست داریم تا برای سلامت تمامی جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس دعا کنند تا توفیق خدمت این عزیزان به کشور بیش از پیش فراهم شود. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: به کما رفتن سردار فضلی سخنگوی سپاه سردار رمضان شریف سردار فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره شامگاه دوشنبه با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام، یونس فرجی سرپرست معاونت فرهنگی استان، و تعدادی از مسوولان بنیاد شهید استان و شهرستان بدره، خانواده‌های معظم شهدا با شکوه خاصی برگزار شد.‌

خاطره گویی سردار شاکرمی و سردار موسی بیگی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره شهید صالح میری، اجرای تئاتر خیابانی در حاشیه یادواره سردار شهید صالح میری، تجلیل از نویسندگان کتاب زندگینامه سردار شهید «صالح میری» با عنوان (صالح من) توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بدره از اعم برنامه‌های اجرا شده در این مراسم باشکوه بود.

شهید «صالح میری» فرزند عوضعلی اول فروردین ۱۳۴۴ در شهرستان بدره دیده به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا چهارم دبیرستان سپری و سپس با توجه به شرایط جنگی کشور و لزوم حراست از مرزهای میهن اسلامی دفاع از میهن را بر ادامه تحصیل ترجیح داد. به عنوان پاسدار به لشکر ۱۱ حضرت امیر (ع) سپاه ایلام پیوست و بعد از مدتی فرماندهی گروهان را بر عهده گرفت.

شهید میری سرانجام پس از رشادت‌های فراوان چهارم اردیبهشت ۱۳۶۷ در منطقه گامو کردستان مورد اصابت گلوله مستقیم دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

مزار این شهید گرانقدر در گلزار شهدای بدره قرار دارد.

کد خبر 6085996

دیگر خبرها

  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان چیست؟
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان
  • مصوبه کمیسیون اصل ۹۰ برای اقتصادی شدن پخت نان کامل
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • کارشناس سازمان ملل: سیستم سلامت غزه به طور کامل نابود شده است
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است