Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به پرسشی درباره دستور رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی به حواشی ایجاد شده پیرامون فیلم منتشره از درگیری نیروی انتظامی با دختری در پارک پلیس تهرانپارس اظهار کرد: این موضوع در دست بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ طی روزهای گذشته ویدیویی از برخورد پلیس با دختری در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش‌های مختلفی از سوی مسئولان و افکار عمومی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور تصریح کرد: در این باره روز گذشته در ابتدا از سوی نیروی انتظامی اعلام شد به دستور رئیس  پلیس تهران  دو مامور خاطی بازداشت و عزل شده اند اما ساعاتی بعد اعلام شد که دستور دستور بازداشت و عزل دو مأمور متوقف شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح امنیت محله‌محور با هدف برخورد با هنجارشکنان و مجرمان در سطح شهر خانلق به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در قالب چند تیم عملیاتی در نقاط مختلف خانلق اجرا شد، افزود: در همین رابطه تعداد سه خرده فروش دستگیر و مقادیری مواد سنتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شیروان ادامه داد: همچنین در اجرای یک عملیات منسجم در خانلق دو دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: اجرای اینگونه طرح‌ها با جدیت در دستور کار قرار داشته و از شهروندان نیز انتظار می‌رود تا ضمن همکاری مستمر با پلیس برای تداوم امنیت پایدار، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6079583

دیگر خبرها

  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود
  • سفر وزیر کشور به سیستان و بلوچستان با هدف توسعه امنیت در استان انجام شد