Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@15:34:47 GMT

پلیس آرزوی پیرزن ۹۳ ساله را برآورده کرد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۲۸۹۶

پلیس آرزوی پیرزن ۹۳ ساله را برآورده کرد

جوسی بردز ۹۳ ساله به آرزویش رسید و پلیس بازداشتش کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  خبرآنلاین، یکی بزرگ‌ترین ایستگاه‌های پلیس انگلستان مجبور شد پیرزن ۹۳ ساله‌ای را بدون ارتکاب به جرم بازداشت کند تا او به آخرین آرزویش در زندگی برسد.

پَم اسمیت، در پیامی توییتری که بیش از هزار بار لایک شده بود، از پلیس منچستر برای برآورده کردن آرزوی مادربزرگش تشکر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نوشته بود: «از پلیس منچستر برای دستگیر کردن مادر بزرگم سپاس‌گزارم. او ۹۳ ساله است و در حال حاضر دارد سلامتی‌اش را از دست می‌دهد. مادربزرگم آرزو داشت قبل از این که دیر شود، به هر دلیلی که شده، پلیس دستگیرش کند. او بسیار با مهربان است و امروز حسابی خوش گذراند. ممنون که آرزویش را برآورده کردید.»

پلیس منچستر نیز ماجرا را اینگونه تعریف کرد: «چند هفته پیش، شخصی به ایستگاه پلیس در شمال منچستر مراجعه کرد و خواسته عجیبی داشت. او گفت که مادربزرگ ۹۳ ساله‌اش آرزویی دارد و امیدوار است پلیس بتواند به او کمک کند. مادربزرگ دلش می‌خواست بازداشت شود و به یکی از ایستگاه‌های پلیس برود.»

در نهایت پلیس منچستر هم خواسته او را برآورده کرد. خود جوسی نیز گفت: «روز خیلی خوبی داشتم؛ وقتی به من دستبند زدند حسابی ذوق کردم.»

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلیس منچستر دستگیری پیرزن 93 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

در این حادثه ۱۵ نفر دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته مقامات پلیس ایالتی، در این حادثه یک دختربچه هشت ساله و یک پسربچه پنج ساله که خواهر و برادر بودند، جان خود را از دست دادند.

راننده خودرو که یک زن ۶۶ ساله است به اتهام رانندگی در حالت مستی در بازداشت پلیس است و احتمالا با اتهامات جنایی روبرو خواهد شد.

راننده با وسیله نقلیه‌اش به مهمانان حاضر در محوطه برگزاری این جشن تولد برخورد کرده است.

این در حالی است که به فاصله زمانی کمی در همین روز در شهر «ممفیسِ» ایالت «تنسی» نیز حادثه تیراندازی در یک مهمانی رخ داده و این حادثه هم چندین کشته و زخمی برجای گذاشته است.

مقامات پلیس ایالتی آمریکا تایید کردند در پی تیراندازی در این مهمانی ۲ نفر کشته و دست‌کم ۱۴ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، مقامات پلیس ایالتی در ابتدا اعلام کردند در این حادثه که شنبه شب رخ داد، ۱۶ تن مورد اصابت گلوله قرار گرفتند اما ساعاتی بعد، دو تن از آنها به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

همچنین وضعیت جسمانی یک از مصدومان وخیم گزارش شده است.

در همین حال گفته می‌شود که دو تیرانداز در این حادثه دخیل بوده‌اند.

به گزارش شینهوا، تحقیقات برای بررسی جزئیات بیشتر این حوادث جنایی در جریان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • ۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا
  • ۴ هزار جوان ۱۸ ساله در آرزوی مستقل شدن هستند