Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:30:40 GMT

دیپورتی‌ها گره‌گشا هستند؟

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۲۹۴۱

ویژگی خاص بازار امسال اما،‌ خیز سرخابی‌ها برای بازگرداندن برخی بازیکنان قدیمی‌شان است؛ نفراتی که قبلا پرسپولیس و استقلال را به قصد حضور در تیم‌های دیگر ترک کردند و حالا معلوم نیست با چه کیفیتی، دوباره مد نظر دو باشگاه قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «پرسپولیس و استقلال به‌عنوان دو قطب سنتی فوتبال ایران و مدعیان همیشگی کسب عنوان قهرمانی، چشم به بازار نقل‌و‌انتقالات دوخته‌اند تا بهترین نفرات را گلچین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی خاص بازار امسال اما،‌ خیز سرخابی‌ها برای بازگرداندن برخی بازیکنان قدیمی‌شان است؛ نفراتی که قبلا پرسپولیس و استقلال را به قصد حضور در تیم‌های دیگر ترک کردند و حالا معلوم نیست با چه کیفیتی، دوباره مد نظر دو باشگاه قرار گرفته‌اند.

فرشاد احمدزاده: اولین بازیکن از این دست فرشاد احمدزاده بود که بعد از یک سال دوری از پرسپولیس دوباره به این تیم برگشت. احمدزاده ابتدای لیگ هجدهم درحالی پرسپولیس را ترک کرد که این تیم از جذب بازیکن جدید محروم بود و به همه نفراتش نیاز ضروری داشت. فرشاد اخیرا افشا کرده رقم قراردادش با شلاسک وروتسواف لهستان فقط صد هزار یورو بوده است. عجیب‌تر این که این بازیکن عمده دوران حضورش در لهستان را هم روی نیمکت گذراند و حتی تغییر مربی نیز باعث تغییر وضعیت فرشاد نشد. حالا پرسپولیسی‌ها او را دوباره به تیم‌شان برگردانده‌اند؛ آن هم در حالی‌ که این تیم در پست وینگرهای چپ و راست با ترافیک شدید بازیکن مواجه است و جذب مجدد احمدزاده حتی توجیه فنی هم نمی‌تواند داشته باشد.

کاوه رضایی: یک نمونه دیگر از بازیکنانی که در ایران مشتری مشتاق دارند، کاوه رضایی است. این بار در مورد اردوگاه استقلال حرف می‌زنیم. کاوه در ابتدای لیگ شانزدهم سر دوراهی سرخابی‌ها سر از استقلال درآورد و یک فصل درخشان را در این تیم  گذاشت، اما او که هدف اصلی‌اش رسیدن به پیراهن تیم‌ ملی بود ترجیح داد در این مسیر لژیونر شود و به فوتبال اروپا بپیوندد. کاوه سر از شارلوا درآورد و حضوری موفق در این تیم داشت. او ابتدای فصل گذشته با قراردادی پنج میلیون یورویی به باشگاه بروژ ملحق شد، اما این یکی از بدترین فصول فوتبالی رضایی از کار درآمد. کاوه عملکردی ضعیف در بروژ داشت دائما یا مصدوم بود یا نیمکت‌نشین. در طول این ماه‌ها انتقادات بسیار زیادی از مهاجم اسبق ذوب‌آهن به عمل آمد و حالا هم مسئولان بروژ، مصرانه او را در لیست مازاد قرار داده‌اند. استقلالی‌ها برای بازگرداندن رضایی بی‌تاب هستند اما واقعا معلوم نیست رضایی فعلی، در همان فرم ایده‌آلی باشد که دو سال پیش بود.

وحید امیری: وحید امیری در سن و سال بالایی به سطح اول فوتبال حرفه‌ای ایران معرفی شد و به این جمع‌بندی رسید که نتوانسته پس‌انداز شایانی داشته باشد. او بیشتر با هدف کسب درآمد راهی لیگ ترکیه شد و به ترابوزان اسپور پیوست اما نمایش‌های وحید اصلا چنگی به دل نزد. او نیز بیشتر اوقات فصل را روی نیمکت ذخیره‌ها پشت‌ سر گذاشت و عمدتا در مسابقات کمتر مهم، مثل جام حذفی به میدان رفت. گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها درصدد بازگرداندن وحید هستند، اما نکته اینجاست که در مورد کیفیت کنونی او هم تضمینی وجود ندارد. مخصوصا اگر به یاد بیاوریم پرسپولیس در پست امیری نفراتی مثل ترابی، عالیشاه، سیامک نعمتی و احمد نوراللهی را دارد و مدیران این تیم در همان پست فرشاد احمدزاده را هم برگردانده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در حالی پا به دیدار برابر ملوان گذاشته بود که سه مصدوم سرشناس داشت. محمد دانشگر به دلیل آسیب از ناحیه کتف برای مدتی طولانی از دسترس کادر فنی خارج شده و محمدجواد حسین‌نژاد و رضا اسدی هم دو مصدوم دیگر اردوی طلایی‌پوشان هستند که به نظر می‌رسد طی چند روز آینده شرایط بازگشت به تمرینات را پیدا خواهند کرد.

در این شرایط و در فصلی که هواداران سپاهان و ژوزه مورایس با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند و لطمات زیادی بابت این موضوع خورده‌اند، آسیب دیدگی فرشاد احمدزاده خبر بد دیگری بود که در دقایق پایانی نیمه اول مصاف با ملوان در انزلی با آن مواجه شدند. هنوز اطلاع دقیقی از سوی باشگاه سپاهان درباره میزان مصدومیت فرشاد احمدزاده ستاره تکنیکی و سرعتی خط هجومی این تیم منتشر نشده، اما هواداران این تیم و مورایس امیدوارند در روزهایی که تیم بار دیگر روی دور برد افتاده و شرایط خوبی دارد، این بازیکن بتواند در 6 مسابقه باقی مانده لیگ برتر و در رقابت‌های جام حذفی به کمک تیم بیاید.

مصدومیت احمدزاده از ناحیه پا بود و باید دید در مصاف پیش روی سپاهان که در اهواز مقابل استقلال ملاثانی خواهد بود، شماره 10 سپاهان همراه تیم به خوزستان سفر خواهد کرد یا خیر. این دیدار روز هفتم اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • شماره 10 از دسترس مورایس خارج شد
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر