Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای در خصوص آنچه کارگاه و نشست بحرین نام گرفته و هدف آن فروش قضیه فلسطین است، تاکید کرد: شرمساری نصیب رژیم بحرین و شخصیت‌های آن خواهد شد که با اقدام به میزبانی از رژیم صهیونیستی در این نشست خیانت آمیز تبدیل به پاسبانانی برای آنان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین در این بیانیه تصریح کرد: تمام ملت بحرین از تمامی طیف‌ها و اقشار برائت خود را از قبضه بحرین برای خدمت به پروژه صهیونیستی، تروریستی، جنایتکارانه و توسعه طلبانه اعلام کرده اند.

بیانیه مذکور در ادامه می‌افزاید: نشست بحرین با تمامی جزئیاتش از لحظه اول تا آماده سازی و هر قدم و حرکت آن تا اجرایی شدن این نشست، ثابت کرد که رژیم بحرین و شخصیت‌های آن عامدانه و مصرانه اقدام به لگدمال کردن و زیرپا گذاردن قضیه فلسطین و تمامی عرب‌ها و مسلمانان نموده بلکه فراتر از آن مصرانه به مقدسات، ارزش‌ها، عقاید و رسوم و ادیان اهانت کرده و به هیچکس و هیچ چیز اعتنایی نکردند، نه به (خواسته) حکومت‌ها، نه به علما، نه مؤسسات و نه ملت‌های امت عربی و اسلامی، به هیچیک اعتنایی نکرده و اقدام به اجرای بیشتر از آنچه صهیونیست‌ها می‌خواهند کردند.

این بیانیه تاکید کرد: قدس و فلسطین یک عقیده راسخ در عقل و قلب بحرینی‌ها و عرب‌ها بوده و از یک ذره خاک آن عقب نمی‌نشینند. معامله قرن و نشست منامه نتیجه‌ای جز رسوخ و ایمان بیشتر به حق نداشته و سازشکاران و خیانتکاران و معامله آنها شکسته خورده اند، در آینده نزدیک این شکست با تمسک بیشتر فلسطینی‌ها و یکپارچگی عربی و اسلامی خود را نشان خواهد داد.

کد خبر 4651993

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت الوفاق بحرین بحرین معامله قرن رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد بیشتر قربانیان حملات اخیر رژیم صهیونیستی به شهر رفح در نوار غزه زنان و کودکان بوده‌اند و در صورت تشدید حملات رژیم اشغالگر به این باریکه، خطر کشتار غیرنظامیان و آوارگی مضاعف فلسطینی‌ها افزایش می‌یابد.

در بیانیه این نهاد حقوق بشری آمده است: «فولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز مجموعه حملات اسرائیل علیه رفح در روزهای گذشته را محکوم کرد؛ حملاتی که بیشتر به کشته‌شدن زنان و کودکان منجر شده است. او بار دیگر نسبت به حمله‌ای تمام‌عیار علیه این منطقه هشدار داد، منطقه‌ای که ۱.۲ میلیون فلسطینی به‌اجبار به آن پناه آورده‌اند.»

بر اساس این بیانیه، چنین حمله‌ای تنها به کشتار بیشتر و آوارگی مضاعف منجر شده و جنایات بین‌المللی بیشتری به همراه خواهد داشت. بر اساس گزارش‌ها، در حملات رژیم صهیونیستی به رفح در ۱۹ و ۲۰ آوریل دست‌کم ۳۳ فلسطینی کشته شدند که ۲۲ تن از آن‌ها زن و کودک بودند.

تورک در این بیانیه گفت: «هر ۱۰ دقیقه یک کودک کشته یا مجروح می‌شود. آن‌ها بر اساس قوانین جنگی مصونیت دارند؛ اما در نهایت همین کودکان هستند که بهای این جنگ را پرداخت می‌کنند.»

دیگر خبرها

  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • فلسطین همه معادلان رژیم صهیونیستی را بر هم زده است