Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:16:01 GMT

بازگشت وجوه ارزی راکد به حساب یک شرکت نفتی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۲۹۵۳

بازگشت وجوه ارزی راکد به حساب یک شرکت نفتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، با اقدام به موقع وزارت نفت و دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین همکاری شرکت پتروپارس، وجوه راکد در حساب یکی از صرافی‌ها به حساب‌های مورد تأیید یک شرکت نفتی بازگشت و خوشبختانه خسارتی به بیت‌المال وارد نشد.

حدود یک هفته پیش در پی بررسی صورت‌های مالی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت نفتی پتروپارس (به نام پتروپارس ایران) معلوم شد مبالغی ارز به صورت راکد در حساب یکی از صرافی‌های طرف حساب باقی مانده است که به‌منظور جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی، مدیر مالی آن شرکت که در محل کار خود حاضر بود به همراه صراف مرتبط از سوی مراجع ذیصلاح امنیتی و قضائی تحت تحقیق و بررسی‌های قانونی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4652002

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت ملی نفت ایران پتروپارس پارس جنوبی اختلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ انتظاری افزود: به منظور اجرای قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع، از ابتدای اردیبهشت مقدار سوخت اختصاص یافته به تاسیسات گاز مایع بر اساس ایجاد تراکنش فروش گاز مایع به مشتری خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با اشاره به این که در حال حاضر هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع گاز مایع وجود ندارد اضافه کرد: در حال حاضر سهمیه ماهیانه خانوار‌های فاقد گاز طبیعی ۴۴ کیلوگرم گاز مایع است که هیچ تغییری نسبت به سال گذشته ندارد.

انتظاری بیان کرد: با تعامل و همکاری که بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با تاسیسات گاز مایع استان وجود دارد، علاوه بر تامین و توزیع مطلوب گاز مایع به مصرف کنندگان، قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع هم به نحو مطلوب اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • بازگشت ۲۰ واحد راکد و نیمه فعال پرورش ماهی همدان به تولید
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • بازگشت ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان