Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:11:55 GMT

۳ خط مینی بوس در پایتخت راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۲۹۶۷

۳ خط مینی بوس در پایتخت راه اندازی شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، «پیمان سنندجی» با بیان اینکه در روند نوسازی مینی‌بوس‌های فرسوده طی دو سال گذشته تمامی مینی‌بوس‌های پایتخت با ون و تاکسی جایگزین شدند، گفت: با توجه به ظرفیت به وجود آمده برای تامین مینی‌بوس، احیا و راه‌اندازی خطوط مینی‌بوس شهر تهران در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شناسایی ۴۸ خط مینی‌بوس در سطح شهر تهران خبر داد و تصریح کرد: ۱۱۷ دستگاه مینی‌بوس خریداری و در ۳ خط راه‌اندازی شده مینی‌بوس به‌کارگیری شده‌اند.

سنندجی با بیان این‌که ۱۳ دستگاه اتوبوس دو کابین جدید خریداری‌شده در خط ۱ و ۷ سامانه‌ی اتوبوس‌های تندرو به‌کارگیری شده‌اند گفت: اتوبوس‌های تندرو نقش بسیار پررنگی در جابه‌جایی شهروندان دارند، به‌گونه‌ای که روزانه بیش از ۳۰۰ هزار مسافر توسط خط ۷ و ۲۵۰ هزار مسافر به‌وسیله‌ی خط ۱ BRT جابه‌جا می‌شوند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در ادامه به درخواست شهروندان مبنی بر فعال کردن سیستم‌های خنک‌کننده بی‌آرتی‌ها پاسخ داد و گفت: تمامی اتوبوس‌های دوکابین سامانه‌ی تندرو، مجهز به کولر و سیستم خنک‌کننده هستند و تنها ٧٠٠ دستگاه اتوبوس تک‌کابین در پایتخت کولر ندارند.
به گفته‌ی سنندجی تمامی اتوبوس‌ها در ابتدای خط با کولر روشن حرکت می‌کنند، اما ممکن است در حین حرکت به دلیل فرسودگی و حجم فشار وارده، کولر آن خراب شود که در این موارد نیز نمی‌توان در لحظه اتوبوس را از خط خارج کرد و باید تا پایان خط ادامه مسیر داده و سپس از خط خارج شود.

تهرام/۹۳۴۳/‏/‏۶۱۳۹

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله

                                   

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دقایقی پیش برخورد یک دستگاه اتوبوس و چندین خوردو در مسیر ایلام به سرابله (دو راهی سرابله)  ۱۱ مصدوم و ۱ فوتی برجای گذاشت.

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۵ دستگاه آمبولانس سبک و یک آمبولانس هلال احمر برای انتقال مصدومان به بیمارستان امام علی(ع) سرابله اعزام شده است.

مصدومان توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام انتقال داده می شوند.

 

 

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی
  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • راه اندازی نخستین اتوبوس برقی گردشگری در اصفهان
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با اتوبوس‌های برون‌شهری
  • راه‌اندازی اتوبوس گردشگری در میاندوآب
  • راه‌ اندازی اتوبوس‌ های بدون آلایندگی در سراسر بریتانیا