Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@18:00:11 GMT

روستایی بر گوشه گودال بزرگ

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۳۰۰۵

روستایی بر گوشه گودال بزرگ

روستای بوزولس، از عجیب ترین، ولی در عین حال جذاب‌ترین روستا‌ها در جنوب فرانسه است که قدمت آن به بیش از ۱۰ قرن باز می‌گردد که طراحی و سبک و سیاق کاملا متفاوتی را دارا می‌باشد که این دلیلی بر محبوبیت بیش از حد این روستا شده است که سالانه تعداد زیادی از گردشگران از این منطقه بازدید می‌کنند.

از این رو می‌توان این روستا را یکی از مناطق گردشگری فرانسه دانست که علیرغم جذب گردشگران در طول سال، توانسته است برای ساکنین این منطقه نیز اشتغال زایی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان گونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این روستا دقیقا در گوشه یک گودال بزرگ جای گرفته است که در کنار خطراتی که دارد، در طی این چند دهه چشم انداز زیبایی را به این روستا داده است.  

خانه‌های این روستا در ارتفاع حدودا ۱۰۰ متری قرار گرفته اند که بی شک زندگی در این ارتفاع و در حاشیه پرتگاه بسیار سخت خواهد بود و این در حالی است که پهنا این گودال حدودا ۴۰۰ متر می‌باشد که یکی از باستانی‌ترین و قدیمی‌ترین روستا‌های فرانسوی می‌باشد.  

همچنین یکی از زیباترین نقاط مثبت این روستا، دیوار‌های سنگی و نما‌های یک دست ساختمان‌های آن می‌باشد که امروزه حدودا ۳۰۰۰ نفر در این روستا زندگی می‌کنند و برای دیدن این روستا نیازی به پرداخت پول نیست و می‌توانید بصورت رایگان از آن بازدید کنید.   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گردشگری فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در این مراسم، با تأکید بر افزایش عملکرد در واحد سطح وکاهش ضایعات گفت: یکی از اهداف سازمان جهادکشاورزی استان کاهش ضایعات گندم از شش به چهار درصد معادل ۱۰ هزار تن و ۱۵۰ میلیارد تومان است.

رضا بهراملو افزود: طرح مولدسازی روستا‌های استان در آیتم‌های توسعه دامداری‌های روستایی، صنایع کوچک روستایی، گلخانه‌های کوچک مقیاس و توسعه فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات روستا‌ها اجرایی خواهد شد.

او در تشریح طرح جهش تولیدات کشاورزی تأکید کرد: توسعه دامداری‌های سبک و سنگین روستایی، توسعه شیلات و زنبورستان‌ها، ایجاد صنایع کوچک روستایی در قالب صنایع لبنی، میوه خشک و صنعت بسته‌بندی، ایجاد گلخانه‌های کوچک مقیاس ۳۰۰ مترمربعی و توسعه فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات روستایی از اهداف این طرح است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان تصریح کرد: امروز سه مجوز تولیدی‌های کوچک روستایی اعطاء می‌شود چرا که کلید حل مشکلات اقتصادی تولید و کلید جهش تولید با مشارکت مردمی محقق می‌شود.

بهراملو با بیان اینکه در مبحث رشد تولید و دستیابی به خودکفایی تولید، با محدودیت زمین و بحران آب مواجه هستیم، افزود: در این زمینه افزایش تولید در واحد سطح و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی از معیار‌های رشد تولید در استان بوده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه