Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا  به نقل از پایگاه خبری الخلیج اون‌لاین؛ آگنس کالامارد، گزارشگر ویژه سازمان ملل امروز (چهارشنبه)  تأکید کرد: در تحقیقات درباره پرونده قتل جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار عربستانی دلایلی داریم که نشان می‌دهد مقامات عالی رتبه این کشور از جمله محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در قتل این روزنامه‌نگار دست داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بن سلمان و سعود القحطانی، مشاور سابق وی در قتل خاشقچی دست داشته‌اند­.

کالامارد در ادامه با بیان اینکه خواستار سفر به عربستان شده‌، اما تا‌کنون پاسخی نگرفته‌ است، افزود: ما با یک قتل مواجهیم که در ترکیه اتفاق افتاده است.

وی همچنین خواستار آزادسای زندانیان عقیدتی شد که از دسامبر 2017 از سوی حکومت عربستان در بند هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بن سلمان خاشقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ژاوی از دو روزنامه‌نگار

ژاوی سرمربی بارسلونا از مانوئل ژابوا و خاویر میگل به اتهام انتشار اطلاعات نادرست شکایت کرده است.

به گزارش مشرق، ژاوی پس از پیروزی مقابل ناپولی به مقاله‌ای که بارسلونا را «نخاله‌های لیگ قهرمانان اروپا» خطاب کرده بود، واکنش نشان داد و در کنفرانس مطبوعاتی به انتقاد پرداخت و از آنچه که به نظرش تصویری ناعادلانه توسط رسانه‌ها بود، ابراز نارضایتی کرد. به گزارش مارکا، دفاع ژاوی از تیمش توجه مانوئل ژابوا را به خود جلب کرد و این روزنامه‌نگار در نشریه «ال لارگوئرو» ادعا کرد که ژاوی به طور خصوصی و از طریق پیام او را به خاطر مقاله‌ای که در گذشته نوشته بود سرزنش کرده و جملات کثیفی به او گفته بود.

ژاوی اظهارات این روزنامه‌نگار را نادرست دانست و منابع باشگاه بارسلونا تأیید کردند که ژاوی به خاطر ندارد که مستقیماً با ژابوا تماس گرفته باشد و از او توضیح بخواهد. نمایندگان ژاوی تاکید می‌کنند که مربی حتی اطلاعات تماس ژابوا را در اختیار ندارد. علاوه بر این، خاویر میگل نیز ادعا کرده که ژاوی برای اینکه بفهمد چه کسی باعث درز اطلاعات باشگاه شده، همکاران خود را وادار به قرار دادن تلفن‌های همراه روی میز کرده است. ژاوی این اتهامات را به شدت رد می‌کند و آنها را کاملا نادرست می‌داند. در نتیجه، او از میگل نیز شکایت کرده و به او مهلتی برای اصلاح اطلاعات نادرست داده است. عدم رعایت این اولتیماتوم منجر به ادامه روند قانونی خواهد شد.

بارسلونا از اقدام قانونی ژاوی حمایت کرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از دو روزنامه‌نگار
  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی!
  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌ کشی در غزه
  • واکنش کنعانی به گزارش خبرنگار سازمان ملل در خصوص نسل‌کشی در غزه
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره نسل‌کشی در غزه
  • شواهد زیادی درباره نسل کشی در غزه وجود دارد
  • طوفان الاقصی/ سازمان ملل: شواهد زیادی درباره «نسل کشی» اسرائیل در غزه وجود دارد
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • گزارشگر سازمان ملل: اسرائیل از مجازات فرار می‌کند