Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پاری سن ژرمن کم کم آماده وارد شدن به فصل جدیدی در زندگی خود می‌شود.

طرفداری- تیاگو سیلوا به دنبال این است تا همچون زین الدین زیدان به موقع و قبل از این که باعث سرافکندگی اطرافیان خود شود، از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش سایت گل، سیلوا که در مجموع رقابت‌های فصل گذشته ۳۹ بار برای پاری سن ژرمن بازی کرد، تا کنون در هر سه مسابقه برزیل در مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۱۹ به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر این مدافع، زیدان پس از جام جهانی ۲۰۰۶ به موقع از دنیای فوتبال کنار رفت و حالا خودش هم در ۳۴ سالگی، تفکرات مشابهی را در سر دارد.

امیدوارم قبل از این که پاهایم از توان بیافتند، خودم تصمیم به کنار گذاشتن فوتبال بگیرم. نمی‌خواهم در زمین احساس شرمندگی کنم، ببینم که در بهترین فرم قرار ندارم و بازیکنان می‌توانند به راحتی در نبردهای یک در برابر یک مرا شکست بدهند. خوشحالم که دوران کاری موفقی داشته‌ام و می‌خواهم در بالاترین سطح ممکن کارم را به پایان برسانم. من از طرفداران سبک خداحافظی زیدان هستم؛ درست پس از جام جهانی. من هم باید در مقطعی تصمیم به توقف بگیرم. 

برخلاف زیدان که حالا سرمربی رئال مادرید است، سیلوا خودش را کمک مربی بهتری می‌داند. 

خودم را یک رهبر نمی‌بینم؛ می‌خواهم درون زمین حضور داشته باشم؛ شاید به عنوان مربی یا دستیار. تا جایی که ممکن باشد به تماشای مسابقات خواهم نشست. می‌خواهم سطح مکاتب مختلف فوتبال را بدانم؛ فرانسه، هلند، ایتالیا... این که دفاعی هستند یا تهاجمی. با تکیه به تجربیاتم به عنوان یک بازیکن، امیدوارم روزی بتوانم مربی باشم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که کلوپ اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل به دوران حضورش روی نیمکت لیورپول خاتمه دهد و از این تیم جدا شود چون به دلیل خستگی بیش از حد توانایی ادامه دادن ندارد و نیاز دارد که مدتی را دور از دنیای فوتبال سپری کند.

شایعات درباره سرمربی جدید لیورپول در فصل آینده از همان زمان آغاز شد و نام بسیاری از مربیان بزرگ دنیای فوتبال در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است. یکی از گزینه‌های جدی برای قبول هدایت لیورپول در فصل آینده هم زیدان است.

این مربی فرانسوی پس از دوران بسیار خوب و پرافتخاری که با رئال مادرید داشت هنوز هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته است ما به نظر می‌رسد که هواداران لیورپول تمایل چندانی به حضور او در آنفیلد ندارند و ترجیح می‌دهند که ستاره سابق این تیم روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند.

در نظرسنجی انجام شده توسط لایو اسکور از 2036 هوادار لیورپول نزدیک به 41 درصد از آنها اعلام کردند که دوست دارند حضور جرارد روی نیمکت این تیم را ببینند. پس از او هم ژابی آلونسو و زیدان هر کدام با ۱۸ و هشت درصد آرا دوم و سوم شدند.

دیگر خبرها

  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال