Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرستاد هماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با تاکید بر اهمیت فضاسازی های صورت گرفته در کانون های فرهنگی هنری مساجد برای کودکان، گفت: طرح جشنواره سرود نماز کودک در فضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان دیدار با دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز که امروز (چهارشنبه ۵ تیر) در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد، گفت: کودکان یکی از بخش های ویژه و با اهمیت در بحث کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: طرح جشنواره سرود نماز کودک در فضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری و هماهنگی ستاد اقامه نماز استان البرز، اجرا می شود.

 

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه کار فرهنگی برای کودکان، مطرح کرد: کودکان معصوم و پاک هستند و مثل نهال هایی که باید مراقب شان بود و نیاز به نگهداری و اهمیت و وقت گذاشتن بیشتری را لازم دارند.

 

این استاد دانشگاه تصریح کرد: مانند یک نهال باید مراقب کودکان بود تا به ناگاه کج رشد نکنند و از مسیر درست و حقیقی انسانی دور نشوند.

 

وی با در نظر گرفتن این معم که باید به فکر نهال های انقلاب باشیم، توضیح داد: در مسیر رشد فرهنگی باید جوانان معتقد، با تقوا، با اخلاق و درستی تربیت کرد و تحویل جامعه داد تا آینده سرشار از طراوت و رشد و بالندگی داشته باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طی این دیدار صمیمانه، تفاهم نامه ای میان ستاد اقامه نماز استان البرز و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز منعقد شد که طی آن ویژه برنامه های فرهنگی هنری برای کودکان در جهت تبیین جایگاه نماز برپا می شود.

 

 

پایان پیام/565

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس صفاری نطنزی محمد جواد ظریف خبرگزاری شبستان مسجد کانون مساجد شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت ترویج و آموزش مساجد استان البرز جایگاه نماز کانون های فرهنگی هنری ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، محسن رضایی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان افزود: نزدیک به ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی درآمده اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

او اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی مربوط به روستاهاست که نقش بسزایی در شکوفایی استعدادها و توان افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان غربی ویژه بانوان فعالیت می کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری را نشان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت های این کانون ها در بستر مسجد شکل می گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب