Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:14:38 GMT

بازیکن یاغی NBA در راه لس‌آنجلس

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۳۰۸۳

بازیکن یاغی NBA در راه لس‌آنجلس

کارملو آنتونی بازیکن پرحاشیه‌ای که فصل گذشته نتوانست در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بازی کند و از ترکیب هیوستون کنار رفت تصمیم دارد برای فصل آینده در ترکیب یک تیم قدرتمند قرار بگیرد.

رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که این بازیکن یاغی در آستانه پیوستن به لس‌آنجلس لیکرز است تا همبازی لبرون جیمز و آنتونی دیویس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه لیکرز پس از ناکامی در فصلی که داشتند می‌خواهند سال آینده با قدرت وارد لیگ شوند و کارملو آنتونی هم می‌تواند به آنها کمک کند. البته یک موضوع جدید هم در این باشگاه مطرح شده که تحت تاثیر لبرون جیمز است. جیمز تمایل زیادی دارد که هم‌بازی‌های قدیمی‌اش به ترکیب اضافه شوند تا او با خیالی آسوده‌تر بازی کند. در این میان نام کایل کورو بازیکن یوتا جاز و جی آر اسمیت بازیکن کلیولند مطرح است.

از طرف دیگر هیوستون راکتز هم به دنبال جذب یک ستاره نامدار است. جیمی باتلر که فصلی خوب با فیلادلفیا پشت‌سر گذاشت و امسال بازیکن آزاد می‌شود مورد توجه هیوستون است. البته مسئولان باشگاه فیلادلفیا به هیچ وجه دوست ندارند این بازیکن را از دست بدهند و به او پیشنهاد یک قرارداد پنج ساله به مبلغ ۱۹۰ میلیون دلار داده‌اند. حتی قرارداد ۴ ساله به مبلغ ۱۴۶.۵ میلیون دلار هم مطرح است.

مسئولان این باشگاه اعلام کرده‌اند که اگر نتوانند ستاره خود را در تیم حفظ کنند وارد مذاکره با باشگاه‌های دیگر از جمله هیوستون خواهند شد.

کامبا واکر بازیکن توانمند شارلوت هم این روزها در کانون توجه باشگاه‌ها قرار دارد. پس از ابراز تمایل لس‌آنجلس لیکرز حالا بوستون و دالاس هم به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند.

خبر جالب توجه درباره بازیکن جوان لس آنجلس لیکرز است که در طی انتقال آنتونی دیویس به این تیم راهی نیواورلانز شد. لونزو بال که در میانه فصل بارها تاکید کرده بود نمی‌خواهد از لیکرز جدا شود حالا پیوستنش به نیواورلانز را اتفاقی مناسب توصیف کرده و آن را یک خبر خوب برای خودش عنوان کرده‌است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مرحله پلی‌آف لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA امروز در شهرهای کلیولند، نیویورک و دنور ادامه پیدا کرد و تیم‌های میزبان به دومین پیروزی مقابل حریفان خود دست پیدا کردند.

تیم دنور ناگتس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ در حالی برای دومین بار مقابل لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی رسید که تا ثانیه پایانی، بازی مساوی بود. جمال ماری، گارد کانادایی دنور پس از اینکه شوت 3 امتیازی لبران جیمز وارد سبد نشد در ثانیه پایانی، شوت 2 امتیازی خود را به امتیاز تبدیل کرد و تیمش برنده شد. ستاره این بازی، نیکولا یوکیچ، سنتر صربستانی دنور بود که با ثبت 27 امتیاز، 20 ریباند و 10 پاس گل، تریپل دابل کرد. آنتونی دیویس 32 امتیاز و 11 ریباند و لبران جیمز 26 امتیاز، 8 ریباند و 12 پاس گل برای لیکرز داشتند.

نیویورک نیکس با 21 امتیاز و 15 ریباند جاش هارت در سالن MSG مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز به پیروزی دست پیدا کرد. جوول امبید، ستاره کامرونی‌الاصل سیکسرز نیز 34 امتیاز و 10 ریباند به ثبت رساند. امبید در المپیک 2024 پاریس برای تیم ملی آمریکا بازی می‌کند.

نتایج دیدارهای صبح امروز، سه‌شنبه به شرح زیر است:

اورلاندو 86 - کلیولند 96 (2 بر صفر به سود کلیولند)
فیلادلفیا 101 - نیویورک 104 (2 بر صفر به سود نیویورک)
لیکرز 99 - دنور 101 (2 بر صفر به سود دنور)

دیگر خبرها

  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!