Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده های نفتی درویش قروه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع افتتاح شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در آیین افتتاح این جایگاه اظهار داشت: این جایگاه دارای سه مخزن به ظرفیت ذخیره سازی ۹۰ هزار لیتر بنزین معمولی و ۴۵ هزار لیتر بنزین سوپر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون یاسمی اضافه کرد: جایگاه ذکر شده دارای ۲ سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه است که ۲ عدد از تلمبه ها چهار نازله، ۲ مورد ۲ نازله و در مجموع دارای ۱۲ نازل است.

وی با بیان اینکه ۲۰ میلیارد ریال برای ساخت این جایگاه هزینه شده است، اظهار داشت: این جایگاه بر اساس آخرین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و زمینه اشتغالزایی پنج نفر را فراهم کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از رسالت های اصلی این شرکت اعلام کرد و افزود: احداث مجاری عرضه در نقاط مختلف برای دسترسی آسان و سریع شهروندان به فرآورده های نفتی نیز در همین راستا صورت می گیرد.

این جایگاه اولین جایگاه تحت پوشش برندینگ در ناحیه قروه است که فعالیت خود را با شرکت صاحب نشان برند آغاز کرده است.

در حال حاضر در ۶۷ جایگاه فرآورده های نفتی استان، بنزین معمولی عرضه می شود و ۵۲ جایگاه CNG هم به مالکان خودروهای دو گانه سوز خدمات سوختی ارائه می دهند.

۷۳۵۵ / ‏‬ ۳۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت:  چهار هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی فاقد گاز طبیعی در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد سکونت دارند که در سال گذشته چهار میلیون و ۵۵۰ هزار لیتر نفت سفید به این خانوارها اختصاص یافت.

 حمید مظفری نژاد افزود :  گسترش شبکه گازرسانی و توزیع الکترونیکی سوخت در بستر سامانه "سدف" با شناخت صحیح مصرف کنندگان واقعی، کاهش ۶۹ درصدی مصرف نفت سفید را در منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل تر به همراه داشته است.

مدیر منطقه سبزوار گفت: هم اینک ۷۴ باب فروشندگی مجاز نفت سفید در منطقه فعالیت دارند که خانوارهای روستایی فاقد گاز طبیعی به راحتی می توانند با مراجعه به نزدیکترین فروشندگی محل زندگی خود نسبت به دریافت سهمیه اقدام کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

 
 

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری