Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@22:19:40 GMT

مجمع عمومی فدراسیون اسکی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۳۳۴۳

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، مجمع عمومی فدراسیون اسکی به ریاست سید عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان و با حضور دکتر طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک و نماینده کمیته ملی المپیک و محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاههای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مجمع کلیات عملکرد سال ٩٧ فدراسیون اسکی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین برنامه عملیاتی سال ٩٨ نیز در این مجمع ارائه گردید و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت. 

احمدی در این مجمع به عملکرد فدراسیون اسکی طی سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: عملکرد فدراسیون اسکی طی سه سال اخیر مطلوب بوده و ریاست جناب آقای افتخاری در این فدراسیون سبب رخ دادن اتفاقات مطوب و رشد و توسعه ورزش اسکی بوده است. 

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون اسکی جزو فدراسیون های با آهنگ رو به جلو است و امیدوارم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد. 

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حمایت وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون‌های ورزشی، گفت: هیأتهای فدراسیون‌های ورزشی به عنوان بازوان پر توان ورزش کشور به شمار می‌آیند و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها بودجه خوبی را برای هیأتها در نظر می‌گیرند و از هیأتهای فدراسیون اسکی می‌خواهم حداکثر تعامل را با اداره کل استان خود داشته باشند و از بودجه اختصاص داده شده از سوی این ادارات کل استفاده نمایند. 

در مجمع عمومی فدراسیون اسکی گزارش حسابرس مستقل از عملکرد مالی فدراسیون اسکی در طول سال ٩٧ قرائت شد و این گزارش مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت. همچینین گزارش مالی فدراسیون از سوی خزانه دار فدراسیون خوانده شد و بازرس فدراسیون اسکی نیز گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال گذشته را ارائه نمود.

سید مرتضی صید سرمربی تیم ملی اسنوبرد ایران نیز که به عنوان نماینده مربیان در این مجمع حضور داشت، ضمن قدردانی از اقدامات فداسیون اسکی خاطر نشان کرد: ورزش اسکی دارای پتانسیل بالایی در ایران است و فدراسیون اسکی به تنهایی قادر به تامین نیازهای اسکی کشور نیست و از نهادهای بالادستی همچون وزارت ورزش و جوانان تقاضا داریم نگاه ویژه‌ای به ورزش اسکی داشته باشند، زیر شرایط این ورزش با دیگر ورزشها متفاوت است. 

سمانه بیرامی باهر نیز به عنوان یکی از نمایندگان ورزشکاران در مجمع عمومی فدراسیون اسکی اظهار کرد: به عنوان یک ورزشکار که در سطح قهرمانی ورزش اسکی حضور دارد از علمکرد فدراسیون اسکی رضایت دارم. خوشبختانه فدراسیون بهترین و بروزترین تجهیزات را برای ورزشکاران ملی پوش تهیه می‌کند که این امر جای تقدیر دارد و امیدوارم توجهات به ورزش اسکی از سوی تمام نهادها مرتبط بیشتر شود. 

بهزاد کیاشمشکی رئیس کمیته داوران فدراسیون اسکی نیز به عنوان نماینده داوران در مجمع فدراسیون اسکی اظهار کرد: در طول یک سال اخیر مسابقات اسکی با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد و از حیث داوری تمام استانداردهای لازم برای مسابقات به بهترین شکل در نظر گرفته شد. 

غلامرضا بهشتیان رئیس کمیته امور استانها نیز در این مجمع اظهار کرد: طی سالهای اخیر شاهد رشد تکاپوی بسیار بالای اسکی در استانهای دارای پیست اسکی بودیم و رشد اسکی در استانها کاملا محسوس بوده است. بی شک این حرکت پرشتاب سبب خواهد شد در آینده‌ای نه چندان دور هم در بخش قهرمانی و هم در بخش همگانی شاهد جایگاه های بالاتر استانها باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اسکی مجمع فدراسیون اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری

رییس فدراسیون ورزش کارگری در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: این فدراسیون برنامه‌های خیلی خوبی را امسال برگزار خواهد کرد و ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم تدوین شده است و سه رقابت جدی در لیگ‌های ورزشی برگزار خواهیم کرد و لیگ تنیس روی میز کشور در حوزه کارگری هم با حضور تیم‌های متعدد از واحد‌های صنعتی بعنوان یک لیگ جدی برگزار خواهد شد.

جواد رمضی  با اشاره به اینکه سال آینده چند اعزام بین‌المللی در پیش داریم، افزود: مسابقات ورزش کارگران جهان سال آینده برگزار خواهد شد و بسیار خوشحالم که این اتفاق در این موقعیت و این مقطع زمانی رُخ داد تا بتوانیم بهره‌برداری مطلوبی را از شروع به کار جدی هیات ورزش کارگری استان اصفهان بعمل آوریم.

او گفت: هفت رقابت بین‌المللی را امسال برگزار خواهیم کرد و در صورت فراهم شدن زمینه لازم، تیم‌های ملی کُشتی ساحلی، فرنگی، کاراته و جودو به رقابت‌های بین المللی اعزام خواهند شد و اعزام و صعود بانوان کوهنورد کشورمان به قله آرارات کشور ترکیه و همچنین رقابت‌های بین المللی شرکت‌ها و کمپانی‌ها را در ایتالیا در پیش رو داریم که تنها دریافت ویزا و روادید آن باقی مانده است.

او بیان کرد: تیم ملی فوتبال کارگری هم در حال اعزام به رقابت‌های بین‌المللی کرواسی است و همه این موارد در عمل بعنوان پیک فعالیت‌های بین المللی در سال جاری محسوب می‌شود.

رییس فدراسیون ورزش کارگری اضافه کرد: ورزشکاران اصفهانی بسیار با اخلاق و در بخش‌های مختلف بسیار توانمند هستند و بدون شک در سال‌های اخیر سهم عمده‌ای در مسابقات ورزش کارگری کشور داشته‌اند.


او ادامه داد: سیاست کلان کشور در باره موضوع زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی از سال۱۳۷۰ با تدوین آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۵۰ قانون کار عملیاتی و بیش از ۲۰۰ مجموعه ورزشی ویژه کارگران تملک شد که نشان دهنده وجود عزم جدی در این زمینه است.

رییس فدراسیون ورزش کارگری اظهار داشت: واحد‌های صنعتی هم در این سال‌ها مجموعه‌های ورزشی خوبی را بر این اساس احداث کرده و در اختیار کارگران ورزشکار قرار داده‌اند.

به گفته وی، توجه به ورزش کارگری ناظر به بُرش و دربرگیری بخش عمده‌ای از آحاد جامعه، بسیار تاثیرگذار است و تحقق شعار ایران قوی، بطور قطع با نشاط و شادابی جامعه کارگری، رابطه بسیار تنگاتنگی دارد.

او اضافه کرد: ورزش کارگری در کشور بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت دارد و امروز در دوره بلوغ فدراسیون ورزش کارگری قرار داریم و تحولات گسترده‌ای در این بخش از ورزش پس از تاسیس فدراسیون انجام و به ورزش کارگران کشور بطور تخصصی‌تر پرداخته شده است.

رمضی خاطرنشان کرد: اصفهان بدلیل تمرکز بنگاه‌های صنعتی بزرگ، متوسط و تاثیرگذار در حوزه صنعت با تعداد زیادی کارگر، یکی از استان‌های اساسی، کلیدی و محوری ورزش کارگری محسوب می‌شود.

او بیان کرد: ورزش کارگری این استان برای ما بسیار با اهمیت است و بواقع جای ورزش کارگری این خطه در ۲ سال گذشته در کشور خالی بود.

رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت: اثرگذاری اصفهان در رشد و توسعه ورزش کارگری کشور در ۲ سال گذشته که این هیات ورزشی با سرپرستی و بدون متصدی اداره می‌شد، بطور کامل مشهود بود و امروز اتفاق خیلی خوبی رُخ داد.

رمضی اظهار داشت: استان اصفهان همواره در ورزش کارگری در رده‌های کشوری و بین‌المللی فعال بوده و قهرمان‌های بسیار خوبی را به ورزش کشور معرفی کرده است.



رییس فدراسیون ورزش کارگری ادامه داد: این فدراسیون برنامه‌های خیلی خوبی را امسال برگزار خواهد کرد و ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم تدوین شده است و سه رقابت جدی در لیگ‌های ورزشی برگزار خواهیم کرد و لیگ تنیس روی میز کشور در حوزه کارگری هم با حضور تیم‌های متعدد از واحد‌های صنعتی بعنوان یک لیگ جدی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سال آینده چند اعزام بین‌المللی در پیش داریم، افزود: مسابقات ورزش کارگران جهان سال آینده برگزار خواهد شد و بسیار خوشحالم که این اتفاق در این موقعیت و این مقطع زمانی رُخ داد تا بتوانیم بهره‌برداری مطلوبی را از شروع به کار جدی هیات ورزش کارگری استان اصفهان بعمل آوریم.

رمضی گفت: هفت رقابت بین‌المللی را امسال برگزار خواهیم کرد و در صورت فراهم شدن زمینه لازم، تیم‌های ملی کُشتی ساحلی، فرنگی، کاراته و جودو به رقابت‌های بین المللی اعزام خواهند شد و اعزام و صعود بانوان کوهنورد کشورمان به قله آرارات کشور ترکیه و همچنین رقابت‌های بین المللی شرکت‌ها و کمپانی‌ها را در ایتالیا در پیش رو داریم که تنها دریافت ویزا و روادید آن باقی مانده است.

وی بیان کرد: تیم ملی فوتبال کارگری هم در حال اعزام به رقابت‌های بین‌المللی کرواسی است و همه این موارد در عمل بعنوان پیک فعالیت‌های بین المللی در سال جاری محسوب می‌شود.

رییس فدراسیون ورزش کارگری اضافه کرد: ورزشکاران اصفهانی بسیار با اخلاق و در بخش‌های مختلف بسیار توانمند هستند و بدون شک در سال‌های اخیر سهم عمده‌ای در مسابقات ورزش کارگری کشور داشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان