Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: به اطلاع می رساند تنها مرکز اطلاع رسانی رسمی پیرامون اخبار کلیه تیم های ملی منابع اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال است. بر این اساس، تمامی اخبار رسمی پیرامون تیم های ملی آقایان و بانوان، برنامه های اردویی،مسابقات، کادر فنی و...صرفا از این طریق به اطلاع اصحاب محترم رسانه و افکار عمومی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان

 ابوذر باصره، مدیرعامل باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان، از شروع تست استعدادیابی، زیر نظر مربیان تیم‌های پایه این باشگاه خبر داد.

وی با اشاره به اعلام جدول زمان‌بندی مسابقات لیگ‌های فوتسال کشور گفت: علاقه مندان به شرکت در این تست، باید توجه لازم را به نکات مندرج در اطلاعیه‌های بعدی باشگاه مبذول دارند تا فرصت حضور در این تست‌ها را از دست ندهند.

باصره ادامه داد: استعدادیابی آکادمی فوتسال باشگاه فولاد زرند ایرانیان، صرفا برای ورزشکاران بومی شهرستان زرند و در ۵ منطقه‌ ۲ بخش مرکزی و یزدان آباد انجام خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از همکاری رسانه‌های رسمی شهرستان زرند و ضرورت اطلاع رسانی جامع بیان داشت: تقاضا داریم که کانال‌های خبری روستاها و شهرهای تابعه شهرستان زرند نیز در اطلاع‌رسانی به موقع همکاری کنند.

مدیرعامل باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان افزود: جدول زمان‌بندی و اطلاعیه‌ها در کانال‌های رسمی باشگاه در سکوهای روبیکا، ایتا، سروش پلاس و تلگرام با آی‌دی ثابت ziscoclub و صفحه اینستاگرام با آی‌دی zisfc منتشر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان
  • ضرورت اطلاع رسانی وضعیت زمین‌هایی تفکیک شده ی غیرقانونی
  • دستگیری عاملان زورگیری در بزرگراه صدر
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها
  • درخواست رسمی استقلال: برای هفته های پایانی از داوری که تمایل رنگی دارد استفاده نشود
  • ۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه