Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز چهارشنبه در جریان سفر خود به لرستان به شهرستان بروجرد رفت و در جریان آخرین وضعیت دو پروژه سد سازی این شهرستان قرار گرفت.

رضا میرزایی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان در این بازدید با اشاره به اینکه عملیات اجرایی سد آبسرده از سال ۸۸ شروع شده است، اظهار داشت: این سد با هدف تأمین آب شرب شهر بروجرد و پوشش دهی ۸۴۰۰ هکتار اراضی کشاورزی احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سد آبسرده ۸۴ متر ارتفاع دارد و حجم مخزن آن ۶۰.۸ میلیون مترمکعب است، تصریح کرد: در حال حاضر این سد ۴۱ درصد پیشرفت دارد و‬ مشکل اصلی آن تأمین اعتبار است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با تاکید بر اینکه اعتبار مصوب سال ۹۸ سد آبسرده ۲۰ میلیارد تومان است، افزود: این در حالیست که سد آبسرده برای تکمیل حداقل ۳۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد.

میرزایی همچنین با اشاره به اینکه پروژه سد شهید بروجردی نیز ۱۰ درصد پیشرفت دارد، یادآور شد: این پروژه نیز ‬مثل سد آبسرده مشکل تامین اعتبار دارد.

کد خبر 4652049

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت نیرو بروجرد رضا اردکانیان سدسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: اولین کاروان حج عمرهT فردا پنجم اردیبهشت از بروجرد به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سیدحمید مصطفایی اظهار کرد: اولین کاروان حج عمره لرستان در قالب یک کاروان با ظرفیت ۸۵ نفر از شهرستان بروجرد اعزام می‌شود.

وی افزود: از اواخر اردیبهشت اعزام زائران حج تمتع آغاز می‌شود و لرستان برای حج تمتع ۸ کاروان با ظرفیت هزار و ۲۱۰ نفر دارد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: از این تعداد دو کاروان خرم‌آباد، دو کاروان بروجرد، یک کاروان کوهدشت، یک کاروان الیگودرز، یک کاروان سلسله و دلفان و یک کاروان نیز متعلق به شهرستان دورود است.

وی تصریح کرد: کاروان‌های تمتع از بیستم تا بیست‌وپنجم اردیبهشت عازم مدینه منوره می‌شوند، اما تاریخ دقیق اعزام کاروان لرستان هنوز مشخص نیست.

مصطفایی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از طریق تهران و از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) انجام می‌شود، گفت: کلاس‌های آموزشی زائران توسط مسئولان کاروان‌ها نیز در حال انجام است.

کد خبر 747202

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد