Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پرسپولیس می‌گوید به خاطر شرایط خاص این باشگاه حاضر شده در جمع سرخ‌پوشان پایتخت بماند.

به گزارش ایسنا، محمد انصاری بعد از تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: نقطه نظراتی باشگاه داشت. همه بازیکنان تصمیم گرفتند به خاطر شرایط خاص تیم، امسال هم افتخار حضور در پرسپولیس را داشته باشیم.

او درباره پیشنهاد پنج میلیاردی تراکتورسازی به خودش گفت: بحث عدد و رقم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال تیم رتاکتورسازی هم تیم ریشه‌داری است و از هواداران و کادر مدیریتی و فنی خوبی برخوردار است ولی ما تصمیم گرفتیم با دیگر بازیکنان، امسال در کنار تیم بمانیم. هواداران همیشه به من لطف داشته‌اند و من به آن‌ها همیشه مدیونم.

مدافع پرسپولیس درباره آینده این تیم گفت: ما بازیکنان خوبی داریم که غالباً حفظ شده‌اند. رفتن برانکو یک شوک بود که به ما وارد شد ولی ما با برانکو یا بدون او محکوم به خوب بازی کردن و موفقیت هستیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره حضورش در تیم‌های شرق آسیا، بیان کرد: من پیشنهاد رسمی از تیم‌های شرق آسیا را دریافت نکردم و من الان تمرکزم کاملاً روی پرسپولیس است.

انصاری درباره مطالباتش هم اظهار کرد: باشگاه بیشتر درگیر مشکلات مالی و کمبود بودجه بوده و ما همیشه سعی کرده‌ایم آن‌را درک کنیم. باشگاه هم تلاش می‌کند و فکر می‌کنم تیم بزرگی پرسپولیس به خاطر نام بزرگش هم که شده درگیر این مسائل مالی نباشد. امیدوارم مسائل زودتر حل شود و ما هم کاری بتوانیم، حتماً انجام می‌دهیم.

او درباره تمدید قراردادش گفت: شرایط باشگاه خاص است. همه باید کمک کنیم. باید در این شرایط کنار باشگاه باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد انصاری تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک رسانه انگلیسی روز دوشنبه از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه ایرلند به منطقه غرب آسیا با هدف تلاش برای آتش بس و توقف جنگ و حمایت از تشکیل دولت مستقل فلسطینی خبر داد.

پایگاه خبری «بی ای مدیا» انگلیس اعلام کرد که «مایکل مارتین» به زودی با هدف رایزنی برای آتش فوری در نوار غزه و توقف جنگ ضد مردم مظلوم نوار غزه با سفر به غرب آسیا با مقامات مصر و اردن دیدار خواهد کرد.

وزیر خارجه ایرلند که همزمان معاون نخست وزیر دولت ایرلند نیز است در سخنانی هدف از سفر به منطقه غرب آسیا را تلاش برای رایزنی با هدف متوقف کردن «جنگ وحشیانه» در اوضاع شکننده و ناآرام روزافزون در خاورمیانه توصیف کرد.

مایکل مارتین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید اجازه ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه را بدهد، گفت که اتحادیه اروپا برای آرام کردن اوضاع تلاش می‌کند.

کد خبر 6085974

دیگر خبرها

  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس