Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علیرضا وهابی، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت: ۳ بانوی گیلانی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتسال بانوان کشور حضور یافتند.

وی افزود: در دوره توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتسال بانوان کشور که در تهران برپا شد، ملینا شفیع نژاد و سیده مینا میرفلاح به عنوان داور و صغری محمدی به عنوان ناظر داوری از گیلان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: راهیابی تیم فوتسال گیلان به لیگ برتر کشور 

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان با بیان اینکه در این دوره توجیهی و دانش افزایی، ۴۱ داور و ۱۴ ناظر داوری از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند، تصریح کرد: در پایان از شرکت کنندگان تست‌های آمادگی جسمانی مطابق با معیار‌های فیفا در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال در تهران گرفته شد تا برترین نفرات، به عنوان داور و ناظر داوری در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور حضور یابند.

انتهای پیام/ع

حضور ۳ بانوی گیلانی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر ارسلان دمیرچی به خبرنگار صدا و سیمای گفت: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب زن و مرد گیلان در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و ۸ هزار و ۲۹۲ نفر هم در گروه آزمایشی علوم انسانی صبح امروز، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی در گیلان با یکدیگر رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌های سراسری، گفت: عصر امروز هم هزار و ۲۱۹ داوطلب در گروه هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در گروه زبان‌های خارجی در گیلان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دکتر ارسلان دمیرچی از شرکت ۱۱ هزار و ۹۱۳ داوطلب زن و مرد گیلانی در گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: نتیجه مرحله نخست کنکور نیمه اول خرداد و نتیجه نهایی هم هفته آخر شهریور اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲۷ هزار و ۸۰۱ داوطلب زن و مرد گیلانی در مرحله نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شرکت کردند که از این تعداد داوطلب، ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد هستند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی