Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود آغاز دور جدید تمرینات پیش فصل استقلال غیبت‌های «فرشید باقری» باعث رقم خوردن شایعات فراوانی پیرامون وضعیت او شد.
فرشید باقری از جمله بازیکنانی است که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات شایعات فراوانی پیرامون او به گوش رسید. این بازیکن که فصل پرحاشیه ای را سپری کرد با وجود اینکه هنوز یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد، در هیچکدام از تمرینات روزهای گذشته زیر نظر مربی ایتالیایی حاضر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درباره او گفته می‌شد اگرچه یک فصل دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده است اما در قراردادش بندی وجود دارد مبنی بر اینکه برای سال سوم با مدیران آبی پوشان باید به توافق مالی برسد.
یکی از مربیان استقلال درباره غیبت او در تمرینات استقلال به خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: باقری با مصدومیت زانو روبروست و این روزها برای مداوای پای آسیب دیده خود در کلینیک پزشکی استقلال حاضر می‌شود و پس از رسیدن به بهبودی کامل خود را به آندره آ استراماچونی معرفی خواهد کرد.
باقری امروز از زانوی خود ام آر آی گرفت تا میزان دقیق آسیب دیدگی اش مشخص شود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور  در آیین اختتامیه این دوره که عصر پنجم اردیبهشت‌ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، عنوان کرد: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت ما را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم. زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

انسیه خزعلی تصریح کرد: این دوره های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجراست که یکی از آنها خانواده و فرهنگ خانواده است که با  محورهای خانواده، رسانه مد و لباس و ... طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی را به مردم ارائه دهیم.

خزعلی ادامه داد: طرح  پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، براین اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی‌بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه  سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • عکس‌| پایان روزهای سخت بیرانوند
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال