Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، وحید یوسفی نژاد ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز (چهارشنبه، ۵ تیر) در آئین بهره برداری از ۲ آمبولانس مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی بیجار با اشاره به اینکه در راستای توسعه ناوگان فوریت‌های پیش بیمارستانی استان کردستان در مرحله اول ۴ دستگاه آمبولانس کمک دار در استان کردستان توزیع شد اظهار کرد: از این تعداد آمبولانس ۲ دستگاه سهم شهرستان بیجار بود که از امروز در ناوگان شروع به کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید یوسفی نژاد افزود: این آمبولانس‌ها کمک دار هستند که ارزش قیمتی هریک از آن‌ها در بازه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: این آمبولانس‌ها دارای امکانات پیشرفته ICu بوده و مخصوص مناطق کوهستانی و صعب العبور هستند.

وی یا بیان اینکه تعداد آمبولانس‌های بیجار مناسب است و می‌تواند پوشش خدمات ارائه نماید تصریح کرد: در ادامه اگر وعده‌های وزارت بهداشت محقق شود آماده تحویل ۲ آمبولانس کمک دار دیگر به شهرستان بیجار هستیم.

یوسفی نژاد با اشاره به تغییر مسیر ارتباطی بیجار به همدان ادامه داد: با این تغییر مسیر یک پایگاه جاده‌ای جهت پوشش جاده بیجار به همدان مستقر می‌شود.

حمدالله کریمی ،  نماینده مردم شهرستان بیجار  بیان کرد: این  آیین با اشاره به اینکه یکی از مطالبات اصلی و به حق مردم بیجار توجه مسئولین به حوزه بهداشت و درمان است و  با توجه به خواسته مردم شهرستان موفق شده ایم در چند سال گذشته امکانات بهداشتی و درمانی مناسبی را در بیجار داشته باشیم.

نماینده شهرستان بیجار در پایان با اشاره به اینکه امکانات مناسبی در بیمارستان امام حسین (ع) شهر بیجار به بهره برداری رسیده است، یادآور شد: از این امکانات می‌توان به بهره برداری دستگاه ماموگرافی، پریمتری چشم، اندوسکوپی، رادیولوژی دیجیتال، پد اورژانس هوایی، تعویض سیستم اکسیژن بیمارستان و بهره برداری از فاز دوم کلینیک ویژه بیمارستان اشاره کرد.

انتهای پیام/م

 بهره برداری از ۲ آمبولانس ICU دار در بیجار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امبولانس فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور در مدار بهره‌برداری قرار گرفت