Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان استقلال از ماندن در استقلال خوشحال است.

طرفداری- سید حسین حسینی، دروازه بان استقلال امروز بالاخره قرارداد خود را تمدید کرد. وی در این خصوص گفت:

خوشحالم در استقلال ماندم. استقلال خانه ای من است و از این اتفاق خوشحالم.

وی در خصوص طول کشیدن مدت امضای قرارداد گفت:

یک سری اتفاقات بر سر مبلغ قرارداد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک جلسه توافق می کردیم و در جلسه بعد هیات مدیره بعضی موارد را نمی پذیرفت. خیلی ها می گویند حسینی پولکی است و به خاطر پول مانده است اما من همین امروز باز هم 600 میلیون به باشگاه تخفیف دادم. ما در جلسه قبلی توافق کرده بودیم اما امروز آقای فتحی گفت باید مبلغی را تخفیف بدهی که باز هم من پذیرفتم

آقای منزوی به من گفت که برای پیش پرداخت مبلغی را از باشگاه عجمان طلب داریم و آن را به تو می پردازیم که به من به آقای فتح زنگ زدم و گفتم این پول را جهت حفظ پاتوسی هزینه کنید. هیچ آپشنی در قراردادم ندارم و تا امروز نه از طلب پارسال و نه از قرارداد جدید حتی 1000تومان دریافت نکردم.

حسینی در پایان در خصوص بحث کاپیتانی گفت:

وریا، رفیق نزدیک من است و اصلا مهم نیست چه کسی بازوبند را می بندد. مهم هدف ماست که برای موفقیت استقلال است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت

رئیس جمهور دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس جمهور در جلسه‌ای سه ساعته که به منظور پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت برگزار شد، پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه و با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولین ذیربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد، وزارت کشور، وزارت صمت و بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهر‌های تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه همچنین اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشور‌ها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی رئیسی از مسولین ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی