Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: امیدواریم تا پایان امسال حدود 14 تصفیه‌خانه دیگر را به مدار بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، رضا اردکانیان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصفیه‌خانه  شهر ازنا بااعتباری بالغ‌بر 80 میلیارد تومان امروز افتتاح شد و در حال حاضر با احداث یک آب‌بند در حدود 20 کیلومتری آن آب موردنیاز برای تصفیه تدارک می‌شود و در آینده نزدیک با آبگیری سد بزرگ کمندان در این منطقه به شکل دائم آب موردنیاز برای تصفیه و توزیع تدارک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصفیه‌خانه ازنا صد و چهل و سومین تصفیه‌خانه در سطح کشور است، بخش عمده‌ای در دولت‌های پس از پیروزی انقلاب به  بهره‌برداری رسیده و امیدواریم تا پایان امسال حدود 14 تصفیه‌خانه دیگر را به مدار بهره‌برداری برسانیم.

وزیر نیرو تصریح کرد: جمعیت الآن شهرستان ازنا حدود 40 هزار نفر است که این تصفیه‌خانه  برای جمعیتی تا 80 هزار نفر جوابگو است، ازنظر طراحی و برنامه‌ریزی برای افق 1425 است یعنی حدود 30 سال دیگر جوابگو است.

وی عنوان کرد: همه وعده‌هایی که داده‌شده و داده می‌شود بر اساس پیش‌بینی نسبت به امکانات و مقدورات کشور است، شرایطی که پیش رو است شرایط مهیایی شود و بشود منابع مالی را تدارک دید این وعده‌ها همه در زمان خود محقق خواهد شد.

 اردکانیان بیان کرد: در ارتباط با سد کمندان وظیفه‌داریم سعی خود با بکنیم و از طرق مختلف هر چه زودتر به مرحله آبگیری برسانیم، اگر این امکان باشد که تا پایان امسال این اتفاق رخ دهد  بسیار پیشرفت خوبی است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه

به گزارش همشهری آنلاین، نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان و بهره برداری از آنها تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت:

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که در دست پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است که این مجموعه ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

او افزود: درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد.

عبادتی تاکید کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری ما این است که تعداد این مجموعه‌های ورزشی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند.

کد خبر 846082 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران ورزش زنان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • تحقق شعار سال و کمک به تولید، با ارتقای تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود