Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا خادم الشریعه با کسب عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج غرب آسیا، سهمیه حضور در رقابت‌های جام جهانی را کسب کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون شطرنج، مسابقه تکمیلی بین سارا خادم الشریعه و مبینا علی نسب برای معرفی قهرمان رقابت‌های غرب آسیا برگزار شد و خادم الشریعه با پیروزی در هر دو دیدار، علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به آنکه در پایان ۹ دور رقابت بخش بانوان مسابقات غرب آسیا، نتایج و امتیاز شکنی سارا خادم الشریعه و مبینا علی نسب برابر گردید، تصمیم گرفته شد یک مسابقه دو جانبه تکمیلی در سه مرحله برگزار شود تا تکلیف قهرمان مسابقات روشن شود. قرار بود ابتدا ۲ بازی ۲۵ دقیقه با ده ثانیه پاداش برگزار می‌شود و در صورت تساوی دو بازی پنج دقیقه با ۳ ثانیه پاداش و اگر باز هم مساوی شد یک بازی مرگ ناگهانی ۵ دقیقه در برابر ۶ دقیقه برگزار شود که با پیروزی خادم الشریعه در دو بازی نخست، وی به عنوان قهرمان معرفی شد.

با این قهرمانی خادم الشریعه به عنوان پنجمین شطرنج باز ایران سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کرد.

لازم به یادآوری است که عصر امروز در بخش مردان مسابقات قهرمانی غرب آسیا، احسان قائم مقامی به مقام قهرمانی رسیده بود. بدین ترتیب پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایی، علیرضا فیروزجا، احسان قائم مقامی و سارا خادم الشریعه نفرات ایران در جام جهانی شطرنج خواهند بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سارا خادم الشریعه فدراسیون شطرنج مسابقات شطرنج غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا